|
Post by Alucard Hellsing on Aug 31, 2007 8:37:20 GMT -5
Kommer koldt gående, ser rundt efter noget at slå ihjel.. Betragter de to som er her, over kanten af mine briller, har som sædvanlig mit sølvkors mellem den ene hjørnetand, og en kindtand..
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 8:39:19 GMT -5
fnyser kort af ham "katte er da smartere end rotter!" siger jeg og kigger på hans knap som altid åbnes og trækker abre kort på skulderene og kigger på ham...
|
|
|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 8:42:08 GMT -5
,,Du giver mig hovedpine.." Mumler jeg og klør mig i håret, ser over på drengen der kommer og ryster så bare kort på hovedet ser så på Kyo ,,Skal du med tilbage til Shigure's hus?"
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 31, 2007 8:43:07 GMT -5
Ser en dreng der hele tiden knapper sin trøje, har købt en ny pistol, den er dog kun midelogtidig, da jeg vil have de to andre igen. Men den er ellers også en skønhed i sig selv. Retter pistolen mod ham der knapper sin trøje hele tiden, og skyder ham i skulderen til at starte med, lader med en hurtig bevægelse med hånden, og blotter mine sylespidse tænder i et grumt smil.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 8:46:21 GMT -5
"j.." når ikke at sige mere da en skyder Yuki i skulderen "Yuki?!!"
|
|
|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 8:48:07 GMT -5
,,Argh!" Gisper jeg da jeg mærker kuglen bore sig ind i min skulder og springer bagud, har løftet hånden og lagt den mod den blødende skulder ,,Hva... ?" Jeg ser op og stirrer på drengen, så på Kyo Vi skal væk så hurtigt så muligt
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 8:51:28 GMT -5
ligger min ene hånd på Yuki's ene skulder "Yuki vi skal have dig hjem nu!" siger jeg og fjerner min hånd.. det er ikke tiden til at kalde ham dumme kat ..
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 31, 2007 8:52:49 GMT -5
Smiler nådesløst og forsvinder, dukker op igen lige foran dem i en sky af flagermus. "hellow there!" hvisler jeg, og skubber hårdt til den lyshårede (kyo)
|
|
|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 8:54:53 GMT -5
Jeg nikker kort og griber fat i Kyo, da drengen skubber til ham, og sætter af fra taget, uden rigtig at tage mgi at jeg faktis bløder. Jeg forsvinder ned af taget med Kyo, efter mig.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 8:56:23 GMT -5
sætter også af fra taget og forsvinder væk med Yuki... det var godt at yuki grab fast i mig for ellers ville jeg have faldt ind i den fremmede dreng.. og det er ikke ligefrem godt...
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 31, 2007 8:57:12 GMT -5
Ser efter dem med et hånligt blik.. *allmost to easy.. * Hader folk der stikker af mere end noget andet!! Retter pistolen mod dem da de er lidt nede og skyder kort efter dem.. Er bare ikke sikker på at jeg rammer, da de er langt væk nu.. __ _''
|
|
|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 8:58:50 GMT -5
Jeg lander igen, drengen rammer dog ved siden af denne gang.. Det var dog tæt på. Jeg sætter i løb med Kyo, slæbende efter mig hen mod skoven.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 9:00:05 GMT -5
er lige ved at falde da Yuki har fat i mig og han læber hurtiger end jeg kan.. dog løber jeg med ud i skoven...
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 31, 2007 9:02:19 GMT -5
*hvorfor flygter folk? tss .. kegler.. * ser ondt rundt, gider ikke løbe, men kan jo blive nødt til det hvis jeg VIL jagte dem.. *hmm..* Forvandler mig til en sort ranglet hund, og løber hurtigt ned af trapperne, løber ud på gaden, og efter dem som hund..
|
|
|
Post by Ninet (rigtige navn: Yasmin) on Sept 16, 2007 11:56:57 GMT -5
sidder på kanten af taget og tørre kort en tårre af min kind...
|
|