|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 20, 2007 10:21:15 GMT -5
Kigger på hendes anden side ,, Jamen okey da, også hejsa Anthon? " (OMG ' Min gamle hvalp hed Anton >___<; (Ja ved godt man plejer og sige hund, men han var kun en hvaaaalp) ) Smiler kækt og drenget og sætter mig så ned, lægger hoved drenget på skrå og siger så ,, Mit navn er Andy ;D " Smiler ekstra stort og drenget XD
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Jun 20, 2007 10:23:06 GMT -5
smiler bare mit tøssede og imødekomne smil.. "anny ^^" griner kort.. "og du har vidst allerede hilst på anthon Oo' "
((århg.. havde oss en hvalpevuffer.. som hed baily x) han havde nemlig den farve pletter.. men han blev aflivet som.. 2 årig eller sådan noget :/ ))
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 20, 2007 10:26:59 GMT -5
Sidder lidt ,, Anny ' Andy ' SKRÆMMENDE >______________<; " Smiler skævt og klør mig let i håret, smiler lidt dumt T_T'
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Jun 20, 2007 10:29:28 GMT -5
griner.. fatter den så.. "ej.. scarry " Ser på ham smiler så.. "hvad er dit efternavn så?" - siger jeg i håb om at der nok er lidt forskel der' ? xD
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 20, 2007 10:36:45 GMT -5
( Jeg kan aldrig huske mine Chars efternavn? XD
Kun en Uchiwa Mondé Men det er fordi han er tredje skud på stammen XD Komé Oo' Mondé? Komé? T_T')
,, Æhh? " sidde rlidt og tænker, kan aldrig huske det ,, Komé " Udbryder jeg så ,, Men blir' altid kaldt Komode istedet for Komé T_T' " Smiler skævt og drenget. Ser så på hende ,, Og Anny Tøsen hedder?" Smiler stort og drenget ;D
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Jun 20, 2007 10:39:43 GMT -5
smiler tøsset.. "så er der stor forskel.." smiler let dumt, men stadig ret tøsset som jeg altid gør.. "for jeg hedder anderson..det udtales engelsk, men dem som kender mig, kalder mig altid for anderson - på dansk udtale O.o' " smiler så igen tøsset xD
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 20, 2007 10:44:24 GMT -5
,, Aha? "Siger jeg en smule langtrukket O.o' Smiler så drenget og kækt ,, Jamen Hejsa Anny ' " Den kom lang tid efter end den eller plejer _ __' Smiler skævt og ser så på byen igen (:
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Jun 20, 2007 10:49:19 GMT -5
smiler bare.. "jamen hejsa andy" Ser tænksomt NED - looking down... O__O'' "hvordan bliver man til en tigerliger?" spørger jeg så, mens jeg ser ned xD
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 20, 2007 10:53:20 GMT -5
Ser på hende, er snart træt af det spørgsmål _ __' ,, Æhh, det er noget de fleste har i blodet, blandtandet mig (: Meeen, min ven har fået det fordi vi deler blod nu Oo' " Smiler skævt og klør mig dumt i nakken.
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Jun 20, 2007 10:54:50 GMT -5
Nikker så.. "hm hmmmm " siger jeg på en sjov og let tænksomtforstående måde O____O'' *æææh, hva'?* Smiler bare tøsset..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 20, 2007 11:00:34 GMT -5
,, Hmm hmmmm hvad? ' " Smiler skævt og ser spørgende på hende. Syntes næsten alle folk har samme reaktion XD Lægger igne drenget hoved på skrå og ser fortsat spørgende på hende (:
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Jun 20, 2007 11:03:26 GMT -5
Retter mit blik mod ham.. "det er noget jeg altid siger hvis jeg har forstået noget.. istedet for ahaa.. xD " smiler tøsset og stadig venligt ;D
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 20, 2007 11:07:56 GMT -5
,, De fleste plejer og sige det vis de ikke forstår det ;D " Smiler drenget og stort. ,, Men så ved jeg det (: " Siger jeg så roligt igen og smiler mildt. Stryger igen en tot hår væk fra ansigtet.
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Jun 20, 2007 11:19:01 GMT -5
smiler bare ^^. Vipper med mine fødder ud for kanten..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 20, 2007 11:21:16 GMT -5
Får så min hale frem, svinger drilske slag med den (: Får mine katteøjne og skarpere tænder end de allerede er ;D Er i kattehumør nu XD
|
|