|
Post by Charley on Jul 2, 2007 7:11:03 GMT -5
( Jeg er født ond Og dum, og skør... Og til grin som alle drengene siger -.- )
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 2, 2007 7:11:30 GMT -5
Raven; Smiler ondt mod hende, og kaster endnu en kniv.. Ser provkerende på hende.. ( chaley xD ) - tænker lidt på hvor meget der skal til før at hun kommer her
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 2, 2007 7:13:10 GMT -5
Gaber lidt, betragter kort ham der drengen (raven) *hmm.. a killer, or something?* Ser på Jenni igen xD¨
Miyavi. Gaber, er begyndt at kede mig for meget, vil slå på en.. NU!! Ser rundt efter mit offer..
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 7:16:17 GMT -5
Piver lydløst og dukker mig igen. Hvorfor er det altid mig det skal gå ud over? XD
|
|
|
Post by jonas on Jul 2, 2007 7:20:01 GMT -5
Kristina: læner mig op min brors ryg ;D Ser nysgerrigt rundt, hælder hoved let på skrå (:
Jonas: Skæver til hende og læner mig så også op af hende ryg XD Hælder selv hoved let på skrå ligesom hende XD Så det ligner vi nærmest bare er et spejl oo' Kvindelig og mandlig oo'
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 2, 2007 7:23:45 GMT -5
Ser på morgan.. ser så over på ham fyren igen.. *hmm.. :I *
raven. tar endnu en kniv op.. 'ser mod hende, og smiler ondt
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 7:25:36 GMT -5
Ryster på hovedet og krømmer mig lidt sammen. Kigger tilbage og ser at jeg stadig sidder på kanten.
|
|
|
Post by jonas on Jul 2, 2007 7:28:38 GMT -5
Jonas: Ser nysgerrigt rundt, flytter mig så ;D
Kristina: O____________________________O' Kommer med et hvin da en vis herre flytter sig XD Er ved og skvatte men når og gribe fat i ham _ __'
Jonas: Smiler stort og drenget ;D
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 2, 2007 7:28:54 GMT -5
Smiler bare lidt da hun kigger på mig, har dog stadig ansigtet rettet mod fyren Oo'' *hott.. * Ser såp rigtig på hende.. *hmm?*
Miyavi. Ser pigen der sidder i kanten, rejser mig og går bag hende, forsøger at skubbe hende ned ;D ;D
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 7:31:23 GMT -5
Er ved at falde "Lad mig være!"
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 2, 2007 7:34:59 GMT -5
Raven: smiler ondt mod miyavi " mit bytte " siger jeg mod ham.. Giver ham et lille lidende pus, som en smerte i maven.. - Gør så sådaqn at han ikke kan se at det er mig..
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 2, 2007 7:37:02 GMT -5
Miyavi. Får lidt ondt i maven.. ignorer det blot, og slår hende i hovedet med en næve.. - er lidt syg når det kommer til stykket.. ;D ;D Tager mig så kort til maven.. - kan dog godt ligge 2 og to sammen, og ser på fyren.. "og?" tager en kniv frem.. x) "skal du oigs' ha' tæsk, da?" smiler hænligt
|
|
|
Post by Charley on Jul 2, 2007 7:39:22 GMT -5
Tager mig til hovedet "auv" ømmer mig.
|
|
|
Post by jonas on Jul 2, 2007 7:40:27 GMT -5
Kristina: Ser på dem ,, Njarh >___<' Hvad er det her for et sygt sted? "
Jonas: Hæver øjenbrynet og ser på hende ,, Og det siger du >__<' Når vi kan spille på en fløjte og derved få folk til at falde død om? Det må jeg nok sige " Svare jeg lidt spydigt.
Kristina: Ruller med øjnene ,, Det ikke mig der har kommet til at slå nogen ihjel " smiler sukkersødt.
Jonas: Fnyser >__<'
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 2, 2007 7:42:25 GMT -5
Raven: smiler koldt.. " pas nu på hvad du siger lille dreng.. !!!" Spænder mit knojern på. * hmm gider ike en gang bruge mine evner på ham..* tænker jeg koldt..
|
|