Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Jul 15, 2007 5:17:45 GMT -5
( Okay :} ) Ser på mine hænder og ser så ud i luften igen. ,, hm? '' kommer det lavt fra mig.
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 15, 2007 5:21:25 GMT -5
Ser op i luften, gaber let og kigger igen rundt, er begyndt at kede mig.. - igen __ _
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jul 15, 2007 5:22:30 GMT -5
Rejser mig så. Jegjeg vil lege.. I3 ser rundt efter evt. den bette kejser eller nogen ö? griner lavt af en af mine små tanker.. X3
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 15, 2007 5:25:19 GMT -5
Nynner en irriterende sang.. // hvor blå vi er xD "sørg for at din kattelem er sømmet til, for slagtersmølfen han er sygisk ustabil.. " nynner jeg kort ''
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jul 15, 2007 5:28:58 GMT -5
( haha XD .. .. den sang der.. xD iiiiii ö ) ,, nu skraber folk da bunden U_U' .. '' siger jeg bare ;:b dumme tanker :b
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jul 15, 2007 5:30:42 GMT -5
eller noget.. havde lige et kort dumheds flip u_u
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 15, 2007 5:35:58 GMT -5
Gaber bare xD
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jul 15, 2007 5:37:38 GMT -5
tager så min pistol op.. sætter patroner og lader den, hvorefter jeg bare skyder rundt. gimme some action ><!
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 15, 2007 5:53:11 GMT -5
Hører pistolskud? *er det nu leon igen __ _'' * Ser at det er en eller anden tøss.. *det blev det ikke ligefrem bedre af.. * Ryster på hovedet.. *opmærksomhedskrævende mær.. *
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jul 15, 2007 5:58:52 GMT -5
,, come on motherfuckers! '' kommer det så fra mig. er lynhurtigt blevet i dårligt humør ö
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 15, 2007 6:07:13 GMT -5
Hører hvad hun siger, tager blot min pistol og skyder hende i låret, uden at se i retning af hende.. "tilfreds nu?" spørger jeg bare køligt, ser stadig ud over bygningen.. er blevet lidt irriteret på hende..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jul 15, 2007 6:09:05 GMT -5
Ser tvært i retning af den idiot der skød mig. ,, oh you're so in trouble little boy! '' siger jeg så og skyder ham i skulderbladet, og går så imod ham.
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 15, 2007 6:12:06 GMT -5
Tager mig til skulderen, sukker kort og irriteret, kan høre at hun går imod mig.. Griber igen fat om min min pistol, rejser mig op og vender mig mod hende.. Vender den og slår hende i tindningen med skaftet.. x) "in trouble? I am the trouble darling"
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jul 15, 2007 6:14:32 GMT -5
Kommer med et ømmende lyd og vakler lidt bagud. stakkels hovede Y_Y' .. ,, oh shut it.. '' kommer det irriteret fra mig. tager mig kort til hovedet, hvorefter jeg skyder ham i hans fod ><
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Jul 15, 2007 6:17:30 GMT -5
Ser ned på min fod.. "Fucking.. mær" hvæser jeg ondt, ser op på hende, og så på min fod.. *she is so dead * Sætter pistolen for hendes tindning.. Lader den, og trykker på aftrækkeren, forventer et skud, men kun en tom hul lyd høres, da der ikk er flere skud i __ _ "hva?!!" Er virkelig irriteret nu
|
|