|
Post by Felix on Mar 15, 2007 9:36:16 GMT -5
Jack: "okay, har du altid boet her?" stikker min mobil i lommen efter lige at have beskrevet hvor jeg er til felix
Felix: ser min bror går hen til ham sætter mig på bænken han sidder på og sætter mig så bare til at skrive lidt med mine 'venner'
|
|
|
Post by stacy on Mar 15, 2007 9:39:17 GMT -5
"øhhhh" kigger rundt, "nej" sir' jeg hurtigt
|
|
Lena
L
I'm not crazy - I'm just different
|
Post by Lena on Mar 15, 2007 9:40:50 GMT -5
Smiler, da jeg ser Felix Går hen til bænken hvor ham og den uagtsomme - som sjovt nok ligner ham lidt - er Sætter mig ved siden af Felix, dog uden at sige noget - og holder igen vågent øje med de forbipasserende
|
|
|
Post by Felix on Mar 15, 2007 9:43:11 GMT -5
ser det er hende lena *argh, ikk hende* vender øjne og ser ikk på hende
Jack: "okay"
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Mar 15, 2007 9:44:41 GMT -5
Holder stille øje for mig selv, med én som sløser for meget med sin taske - hvor der er en Ipod og en fiks mobil i Smiler lidt for mig selv - i mine egne tanker - imens jeg tjekker alle mulighederne
|
|
|
Post by stacy on Mar 15, 2007 9:47:57 GMT -5
"see yah!" går. ((ikk irl.))
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Mar 15, 2007 9:49:06 GMT -5
((Ok))
Sender et sideblik til Felix - og et lille smil Rejser mig så op fra bænken og kanter mig hen mod den mit 'mål'
|
|
|
Post by Felix on Mar 15, 2007 9:54:23 GMT -5
Jack: "okay, hej hej..." ser efter hende ser på felix "hva så?"
Felix: "ikk noget, " siger jeg lavmelt
Jack: "nårh, hva har du lavet i dag?? Du har vel bare siddet der hjemme!?" ser drillende på ham
Felix: nikker bare
Jack: "hva lavede du så der hjemme?"
Felix: "tegnede... og hørte musik, .!"
Jack: "okay, !!"
Felix: ser i retning af hende lena
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Mar 15, 2007 9:59:07 GMT -5
Ser mig kort tilbage mod Felix, trækker på skuldrene og går ind i menneskemængden stadig følgende efter mit 'mål' Når hen til ham Ser at han har lagt tasken (en rygsæk af en slags) fra sig, for at skyde (er ved en eller anden skydestand !?) Snupper hurtigt tasken - Roder lidt rundt i div. rum i den - Finder hurtigt det jeg leder efter. Mobil. Ipod og pung. Tager bare nogle af sedlerne - så han ikke opdager det så hurtigt Propper tingene ned i min egen skuldertaske og lægger diskret tasken tilbage Ser på manden - Han ser ud til stadig at være optaget af skyderiet Smiler lidt hen for mig selv Går så roligt tilbage mod bænken og Felix Mit hjerte banker en smule hurtigt da jeg nærmer mig Felix - håber at han ikke ku' se mig
|
|
|
Post by Felix on Mar 15, 2007 10:06:21 GMT -5
ser lidt undrende i retning af hende lena *hva lavede hun?* *hm, det ka ogs være lige meget* ser på jack
Jack: "jeg smutter, ! Bliv her hvis du vil, .." rejser mig og går
Felix: ved ikk rigtigt om jeg gider at blive - men rejser mig ikk lige nu
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Mar 15, 2007 10:07:45 GMT -5
Sætter mig ned på bænken igen, med et lille smil om munden - alt imens at jeg holder et lille øje mod ham den uforsigtige
|
|
|
Post by Felix on Mar 15, 2007 10:14:54 GMT -5
ser lidt på hende betragter hende afslappet
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Mar 15, 2007 10:17:26 GMT -5
Slapper nu af igen Holder stadig øje med ham den 'uheldige' ud af øjenkrogen Åbner så min taske og finder den Ipod frem jeg stjal Tænder den og kigger sangene igennem Laver en grimasse - ikk' andet end de nyste pop-sange
|
|
|
Post by Felix on Mar 15, 2007 10:25:52 GMT -5
sender hende mså sideblikke lægger min mobil tilbage i min bukselomme og finder min Ipod istedet rykker mig et stykke fra hende sætter dutterne i ørene og holder godt fat om Ipod'en, grundet at jeg ikk gider hun tager den igen
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Mar 15, 2007 10:29:05 GMT -5
Lægger Ipoden ned i tasken igen - efter at have slukket den * Typisk. Så er der ikke engang noget musik som jeg gider høre på den... * Finder istedet mobilen frem Ser lidt rundt i mobilens menu, og div. telefonnumre Finder så mobilens kamera frem Tager et prøvebillede af Felix Synes det er ok. så gemmer det Kigger div. andre billeder igennem Sletter dem jeg ikk' kan lide
|
|