Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 10:47:23 GMT -5
Stefan; Lægge godt mærke til den måde hun tager om hans hånd Sætter mig træt ned på stolen igen, og tager mig til hovedet *Jeg 'r jo selv ude om'ed...*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 10:49:39 GMT -5
,, Se nu, det går nok. På et eller andet tidspunkt finder han garanteret ud af, at han har begået en stor fejl, ved bare at tænke at gå fra dig " Siger jeg i mit venlige tonefald, men med alvorlige øjne
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 10:53:13 GMT -5
Sukker tungt ,, Det håber jeg virkelig !" Omfavner ham så og mærker nogle få tårer trille ned af min kind. *JEG VIL HAVE HAM TILBAGE NU !!!!!*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 10:55:29 GMT -5
Holder trøstende om hende ,, Hvis det går helt galt, finder du jo nok en anden, smuk som du er " siger jeg i samme tonefald, som om at det var helt normalt at sige til folk at de er smukke, og hvad jeg nu ellers har sagt til/om hende
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 10:57:55 GMT -5
Ser så op på ham ,, Det er det sødeste jeg har hørt længe " Siger jeg overrasket og kysser ham så på kinden. *Nu må jeg passe på, han er en person som man hurtigt falder for !*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 11:01:09 GMT -5
Smiler lidt, og ser på hende med spillevende, og en smule drillende, øjne ,, Hørte jeg forkert? Det kan da ikke være rigtigt? " siger jeg, smilende (næsten et kærligt smil)
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 11:03:00 GMT -5
Nikker ,, Jo, jeg har ikke hørt noget sødt siden at de var sammen her forleden dag " Sukker så tungt og mærker hvor meget jeg nu endnu mere har lyst til at springe som Luz gjorde. *Jeg må ikke, jeg må ikke !*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 11:13:37 GMT -5
Hæver et øjenbryn ,, Ikke? Det må da være en fejl " siger jeg så, stadig i et venligt tonefald ,, Skal jeg så begynde med, at fortælle dig om hvor skøn du er, Galleria? " siger jeg med et lidt drillende smil, og de samme øjne (spillevende, og en smule drilske). 'Aer' hende blidt på kinden.
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 11:39:55 GMT -5
Ser lidt rundt og ser så på ham igen. ,, Øhm... Ragnar, jeg er virkelig glad for du siger sådan noget om mig, det skal du bare vide " Fortæller jeg ligeud og lægger min ene hånd oven på hans, som ligger på min ene kind.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 11:56:24 GMT -5
(Back !?)
Smiler let - igen næsten skummelt ,, Det er rart at høre " *Hun virker næsten nervøs, men det er vel forståeligt nok*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 12:09:13 GMT -5
Ser hen imod døråbningen og vil bare gerne have et kys fra Stefan lige nu. *JEG VIL BARE HAVE HAM TILBAGE !!!! * Græder indeni uden at man kan lægge mærke til det ,, Jeg er bare glad for at du også kan holde ud at være sammen med mig " Fortæller det lidt trist, men lyser lidt op da jeg tænker over at han faktisk står sammen med mig og åbenbart vil gøre næsten alt for mig.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 12:13:46 GMT -5
,, Jamen dog " siger jeg nærmest leende ,, Dig kan man da ikke gøre andet end at holde af " siger jeg så, men lidt mere alvorligt
|
|
Vanessa Hudgens <'3
N*
Vanessa Anne Hudgens
All I want to do is stand close to you <3 :'D
|
Post by Vanessa Hudgens <'3 on Apr 4, 2007 12:15:23 GMT -5
((kan ragnar godt li' Galleria ? ))
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 12:18:25 GMT -5
((Hmm... Nok i hvert fald på et eller andet plan? Jeg tror han lidt er sådan ))
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 12:21:05 GMT -5
Omfavner ham straks og kysser ham på kinden ,, Undskyld, jeg... Kunne ikke lade vær " Tørre ham blidt med min hånd og smiler så lidt, for første gang i noget tid...
|
|