|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 13:41:57 GMT -5
Griner lidt igen og kysser ham så blidt på munden og stopper ,, Kan du se hvad jeg mener ?!" Vender mig om og ser lidt ned-
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 13:44:43 GMT -5
*Mon ikke...* tænker jeg med et smil om munden Holder stadig om hende med den ene arm, men stille mig foran hende, og lader min arm 'køre' hen på hendes skulder istedet. Holder blidt med den anden hånd om hendes hoved og løfter det lidt, så hun ser på mig. ,, Ja, det kan jeg, Galleria, men det er ikke noget at skamme sig over " siger jeg så, og ser på hende med alvorlige øjne
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 13:52:11 GMT -5
Ser så op på ham ,, Nej måske ikke " Siger jeg alvorligt og ser så ham i øjnene.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 13:56:44 GMT -5
Smiler let, og ser på hende med det hér udtryk;
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 14:06:03 GMT -5
Omfavner ham så og trækker vejret tungt. *Han er ret lækker, men ,...*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 14:08:33 GMT -5
*Huuuun... Kan vist godt lide at omfavne folk* Holder blidt om hende, da hun omfavner mig, men sådan så hun let kan fjerne sig igen - Man skulle jo nødig 'holde' på hende... Smiler let, da jeg blev en smule overrasket
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 14:21:06 GMT -5
Læner mig ind til ham *Hvis det ikke var fordi jeg er forelsket i dem begge nu havde jeg ikke stået her mere...*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 14:24:12 GMT -5
Holder stadig om hende, men fjerner så den ene arm, og holder blidt, med hånden, om hendes ansigt. Kysser hende på panden, og ser så på hende;
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 14:28:10 GMT -5
Ser med det samme op på ham *Bare Stefan ikke kommer nu ! * Tænker jeg hurtigt og kysser ham så på kinden et dejligt blidt kys.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 14:30:52 GMT -5
Smiler igen på samme måde som før, og aer lidt hende på kinden. *Dejlig? Mon ikke.* Kysser hende så blidt på munden...
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 14:34:41 GMT -5
Stopper kysset og ser ham i øjnene ,, Jeg ved ikke om det her er en god idé endnu, jeg mener... Jeg burde snakke med Stefan igen " Fortæller jeg så roligt og aer ham også på kinden.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 14:36:13 GMT -5
Nikker, ,, Selvfølgelig. Bare giv dig god tid, Galleria " siger jeg, og holder blidt om hendes hånd (den hun aer ham på kinden med) Kysser hende dog alligevel på kinden
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 14:41:23 GMT -5
Ser på ham med et glimt i øjet *Årh... Han er da dejlig*
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 4, 2007 14:43:03 GMT -5
Smiler igen lidt ,, Hvad har du så tænkt dig at gøre med Stefan og Luzifer? " spørger jeg, selvom det måske er lidt dumt at bringe det på bane
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Apr 4, 2007 14:53:31 GMT -5
Ryster på hovedet ,, Jeg har ikke nogen idé ?" Siger jeg tænkende.
|
|