Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:13:12 GMT -5
Galleria; Smiler glad da jeg kan se han åbner sine øjne *Han overlever nok ! Og hedigvis !*
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 11:14:04 GMT -5
ser lidt på dem der er her, sys jeg har set dem før - men ka ikk li huske hvor (hjernerystelse, ?)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:18:30 GMT -5
( ) Stefan; Ser ret lettet på Luz, men så en smule undrende *Ser han... ? Nej, jeg ve' ikk'?* Ragnar; Ser mig bare roligt om, syns ikke at det er passende at starte en samtale lige i øjeblikket
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:19:49 GMT -5
Galleria; Ser så lidt undrende ud og siger intet da jeg er blevet lidt mundlam *Kan han se os ?*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 11:22:45 GMT -5
"hej, ?" siger jeg stiller lidt tørt
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:23:43 GMT -5
Galleria; ,, Hej... Øhmm... Luzifer... " Siger jeg så undrende og ser lidt på Stefan
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:25:53 GMT -5
Ragnar; ,, Jamen, hej Luzifer " Læner hovedet tilbage, bagefter, og ser lidt op i loftet, uden nogen synderlig grund *Han lød nærmest spørgende. ?*
Stefan; ,, Heej, Luz " siger jeg med et lille smil, men ser en smule bekymret ud
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 11:28:04 GMT -5
ser lidt tænksom ud *Luzifer, ? ... hmm* "Det er mig, ikk?"
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:31:17 GMT -5
Galleria; Ser lidt bekymret ud ,, Kan du slet ikke huske noget ? " Ser så på Ragnar og ser bekymret ud stadig men ser så på Stefan §Stefan... Hvad gør vi nu ? Det ser ikke ud til at han kan huske for meget, hvis han ikke engang kan huske sit eget navn ?§
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:33:22 GMT -5
Ragnar; Ser lidt hen mod de andre, igen med et lille, lidt ligegyldigt, smil om munden
Stefan; Ser eftertænksomt ud *Hvorfor minder det dér med ikke at kunne huske, mig om noget?* Trækker på skuldrene og ser på Galleria §Ka' jeg kalde dig Ria?§ spørg' jeg så som en pludselig indskydelse, uden at svare på spørgsmålet...
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:35:21 GMT -5
Galleria; §Stefan det her er alvor nu, men jaja gør du det... Men hvad gør vi nu ?§ Spørger jeg hviskende om og ser så på Ragnar igen. *Han er da meget flink...*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 3, 2007 11:36:26 GMT -5
tager mig lidt til hovedet *hva laver jeg i det hele taget her, ?*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:38:22 GMT -5
Ragnar; Nikker til hende, som en slags hilsen, og smiler lidt igen *Hun er heeelt ok.* Tager en hånd op for munden og gaber *Mon hun virkelig ikke troede jeg var alvorlig, da jeg sagde det ude på gangen?*
Stefan; §Jeg 'r alvorlig, ville bar' li'e vær' sikker. Altså, nu hvor vi har muligheden 'r'ed vel bar' smartest a' si'ed til no'et personale?§ Si'r jeg hviskende og tænker lidt på når jeg, Lena eller en af gutterne kom til skade, - og ikk' altid havde mulighed for lægehjælp Ser så på Luz igen, med et bekymret udtryk
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:40:38 GMT -5
Galleria; §Henter du dem, eller skal jeg ?§ Spørger jeg hviskende om og ser bekymret ud på Luzifer
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 3, 2007 11:41:44 GMT -5
Stefan; §De vil vist ikk' lyt' til mig§ si'r jeg helt stille, og tænker på lidt tidligere...
Ragnar; Står og ser afslappet på det hele, undertrykker endnu et gab
|
|