|
Post by X-Cocioholikeren {3 on Oct 18, 2007 13:27:19 GMT -5
Anny.Løber ned af gaden, og tumler ind af den første og bedste dør jeg finder. Ser rundt på en masse mennesker der sidder på borde og snakker - og .. spiser .. "hej ^^" vinker til en tjener, men han glor bare ondt på mig, lidt efter farer der en hen for at høre om jeg har bestilt bord OO'' "eh.. " og før jeg ved af det har de sat mig på en stol Oo'' får en brødkurv hen på bordet, og der bliver spurgt om jeg kun er mig, når ikke at svare før de allesammen nu pylrer om en ny gæst '' - først nu går det op for mig at jeg sidder på en meget fin restaurent xD "ehm... Oo'' Spiser så bare af brødet, ser rundt på alle menneskerne ^^ Ser så på mit brød, smiler veltilfreds. * gratis ;D *
|
|
André
Junior Member
|
Post by André on Oct 18, 2007 13:31:40 GMT -5
Kommer ind, stadig støttende til den forbandede krykke -__-' Skulle mødes her med Anny O___o'''' Får et chok da en folk pludselig står om mig, glor bare undrende på dem med store øjne Ryster bare på hoved da de begynder og spørge mig om alt muligt, ser så Anny, maser mig igennem tjenerne og går hen til hende. Hugger selve brødkurven da jeg står bag hende x3
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Oct 18, 2007 13:34:11 GMT -5
Får et chock Ser op, ser andre over mig ^^ smiler sødt, "hai søde" Ser på brødkurven.. "gratis ''
|
|
André
Junior Member
|
Post by André on Oct 18, 2007 13:35:37 GMT -5
Griner ,, Jeg skulle bare se om du flåede personen fra hinanden '' " Stiller den så på bordet foran hende og sætter mig ned. Hviler hagen på Krykkens øverste, hvor man hviler armen i. Smiler drenget til hende x3
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Oct 18, 2007 13:37:51 GMT -5
"det havde jeg også gjort hvis det ikke var dig OO" smiler skævt, og lidt charmerende igen til ham. Ligger hovedet let på skrå, og ser på ham ^^
|
|
André
Junior Member
|
Post by André on Oct 18, 2007 13:41:15 GMT -5
,, Hvor betryggene ' " Smiler kort skævt ,, tror jeg .. " Ser kort rundt ,, Anny~? Hvad havde du lige tænkt dig når du lige valgte den her alt for dyre restaurant med meget dårlig mad ? " Hæver et bryn, hader deres mad her x3
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Oct 18, 2007 13:43:20 GMT -5
"jeg ved ikke hvad det her er " Jeg løb bare rundt og så endte jeg her.. skummelt.. " ser rundt.. "men brødet smager godt ^^"
|
|
André
Junior Member
|
Post by André on Oct 18, 2007 13:45:08 GMT -5
,, Som det eneste ''' " Prikker mistroisk til deres brød :3 Prikker så til hende med krykken med et lettere lallet smil. ,, Jeg har lyst til af ødelægge noget ~o~ "
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Oct 18, 2007 13:46:41 GMT -5
ser på ham Tager med det samme fat om brødkurven og knuger den ind til mig.. rejser mig op, og ser rundt.. "I've got a basket og bread.. " nynner jeg så, istedet for I've got a jar of dirt. ^^
|
|
André
Junior Member
|
Post by André on Oct 18, 2007 13:51:16 GMT -5
Griner. Ser kort rundt, peger i smu mod en lampe og den springer :3 Ser bare op på den ligesom alle de andre gæster gør XD
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Oct 18, 2007 13:52:20 GMT -5
Ser op på lampen, går om bag andre. "so mean" smiler kysser ham på kinden ^^
|
|
André
Junior Member
|
Post by André on Oct 18, 2007 13:55:42 GMT -5
Drejer hoved så hun kysser mig på munden ;D Smiler kækt, rejser mig så også. ,, Skal vi smutte så du også kan få kurven med ;D ?" Smiler kækt
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Oct 18, 2007 13:57:38 GMT -5
smiler sødt ^^ "yir" Tager hans hånd, og holder om kurven med den anden.
|
|
André
Junior Member
|
Post by André on Oct 18, 2007 13:59:26 GMT -5
Smiler roligt og drenget, tager krykken over i den anden hånd og går ud med hende :3 Ser roligt på hende ,, hvad så ?" Smiler sødt
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Oct 18, 2007 14:01:19 GMT -5
smiler mildt. "så ikke så meget.. har tænkt på dig " Stryger kort kækt hans pandehår væk, da det falder ned i hans øjne. "hvordan går det med dig?" smiler roligt, men sødt..
|
|