Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 25, 2007 9:18:17 GMT -5
((Blev en smule inspireret af vejret i dag ^-^))
Udseendet; Solen skinner, og himlen er blå - der er ikke specielt mange skyer på himlen. Solens stråler rammer søen, der smukt afspejler himlen, og de omkringliggende træer. Næsten ikke en vind rører sig, fuglene synger og det hele ser ort fortalt fuldstændig idyllisk ud...
(For en gods orden skyld; det er Stefan:) Kommer stille slentrende, med mine ene arm løst hængende, og i den anden holder jeg min uundværlige stav. Stiller mig tæt ved søens bredder og lukker øjnene. 'Suger' solens varme til mig, med lukkede øjne...
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 7:52:44 GMT -5
Galleria : Svømmer rundt nede i søen og ser op på solen nedenunder vandet. Får øje på en skikkelse, som jeg tror jeg kan kende. Svømmer hurtigt op til overfladen og springer op på en sten og ryster mit hår. ,, Stefan ? " Spørger jeg om da det ligner det er ham.
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 7:56:02 GMT -5
Stefan; Hører Gallerias stemme Smiler, og ser mod havfruen som sidder på en sten Nikker
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 7:59:53 GMT -5
Galleria : Smiler glad til ham og tager mit hår til siden. ,, Har du snakket med Luzifer ? " Spørger jeg roligt om og ser ham i øjnene *Bare han har, for jeg holder snart ikke til mere fra ham,...*
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 8:02:32 GMT -5
Stefan; Ryster på hovedet ,, Jeg har ikke rigtigt set ham, i et stykke tid. " Går roligt hen mod hende
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 8:06:02 GMT -5
Galleria : Nikker og ser på ham imens han kommer herhen. ,, Bare han ville forstå det, vi har været så meget igennem, og hvis... Hvis jeg bliver skilt fra dig, vil jeg dø.... Jeg ville aldrig, aldrig nogensinde have en anden kæreste end dig " Siger jeg roligt og mærker en lille tåre som løber ned af min kind af bare glæde.
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 8:11:06 GMT -5
Stefan; Smiler let, og fjerner blidt tåren ,, Du 'r dejlig, Galleria "
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 8:17:30 GMT -5
Galleria : Smiler glad til ham og omfavner ham selvom jeg sidder på stenen. *Han skal være min for evigt og altid.... <3 <3 <3*
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 8:19:24 GMT -5
Stefan; Smiler / griner glad, og lettere overrasket Kysser hende på kinden
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 8:34:16 GMT -5
Galleria : Holder glad om ham og gengælder kysset på kinden *Han er min og kun min ! <3 <3 <3*
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 8:35:56 GMT -5
Stefan; Smiler kærligt, og holder blidt om hende
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 8:59:50 GMT -5
Galleria : Kysser ham på munden og holder længe kysset.
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 11:18:26 GMT -5
Stefan; Kysser også hende, og smiler kærligt
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 27, 2007 7:20:38 GMT -5
Galleria : Slipper så kysset og ham og ser ham i øjnene. ,, Stefan... Hvad gør vi med Luzifer ? " Spørger jeg roligt om og ligger blidt min ene hånd på hans kind. *Jeg vil bare have Stefan for mig selv !*
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 27, 2007 7:25:42 GMT -5
Stefan; Ser hende i øjnene Laver noget der minder om en skuldertrækning ,, Jeg ve'ed virk'li' ikk', Galleria... Jeg tror ikk' a' han bar' såd'n vil gi sig " Fjerner blidt noget hår fra hendes ansigt
|
|