Post by Miu-chan :B on Mar 14, 2007 10:37:25 GMT -5
The Demon Brothers (?)
Jack -> <- Felix
Jack -> <- Felix
Navn: Felix Toke Alleval
Efternavn: Jackmann
Kaldt: Felix
Øgenavne: Toke, Falleval og Jackmann
Alder: 15 år
Fødselsdag: Den 17. Januar 1992
Køn: Dreng
Art: Dæmon
Elsker: Min inaktive verden - og min bror!
Hader: At snakke, møde nye mennesker og i det hele taget at træde ud af hoveddøren.
God til:
Dårlig til:
Musik: Punk, emo'punk, punk'rock, rock, emo'rock, hardcore'rock, hard'rock, metal'rock, metal, heavy'metal, death'metal, hard'metal o.s.v...
Personlighed:
Er ikk den type der gider stå og snakke om alt mulig latterligt med sytten mennesker han lige har mødt. Han vil helst bare sidde for sig selv og lave noget andet. Han isolere sig ligesom for resten af verden, endten ved at sidde med sin telefon - som han tit skifter ud med en ny, for at få hva der er bedst, og det er det samme med hans Ipod - den der fylder mindst, ka ha flest sange og som gerne er sort.
De få han skriver med på sin mobil er mest nogle der bare er som ham, nogen han har mødt på nettet eller tilfældigt et sted én gang. Men han er aldrig samn med nogle af hans venner irl, altid bare sms'er eller chathjemmesider. Han hader at snakke med folk han ikk kender, og er der nogen der snakker til ham ignorere han dem bare. Den eneste han sådanset snakker med er hans bror, Jack. Heller ikk deres forældre snakker han med, og selv om de i en periode prøvede hårdt at få ham til at snakke, gad han ikk. Når han bliver spurgt om noget af forældrene sendte han bare et blik til Jack, som med det samme vidste hva Felix ville svare, og sagde de videre.
Men i skolen er det lidt et problem, det er jo ikk altid de har time samn. Bliver han spurgt om noget der svare han kun vis det er meget nødvendigt, ellers himler han bare med øjnene og sender blikke til læren der bare siger 'jeg gider fucking ikk svare på dit latterlige spørgsmål.'
Men hvis man kender ham som Jack gør, er han i virkeligheden ikk den ligeglade dreng som han tit bliver opfattet som. der snakker han mere, og de kan ogs ha det sjovt. Grine og drille hinanden som alle andre brødre. Bare der ikk er andre i nærheden.
Man ser sjældent Felix ude et sted, uden Jack i nærheden.
Evner:
Kan 'stjæle' andres stemme - tage den fra dem (så de ikk ka sige noget). Men kan ogs give stemmen tilbage igen. Skal bare se dem i øjnene og sige til mig selv; at nu nakker jeg altså personens stemme - og så kan jeg bare ligeså let sige til mig selv at nu kan de da få deres åndsvage stemme tilbage.
Kan ogs styre elemetet luft (ligesom Jack).
Navn: Jack Way Alleval
Efternavn: Jackmann
Kaldt: Jack
Øgenavne: Jalleval, Jackie og Jacke
Alder: 16 år
Fødselsdag: Den 21. Januar 1991
Køn: Dreng
Art: Dæmon
Elsker: Fest - og min bror!
Hader: Tavshed og ikk at have nogen at snakke med.
God til:
Dårlig til:
Musik: Rock, Punk, Techno - og andet man evt. finder til fester, på natklubber o.s.v...
Personlighed:
Jack er ret så meget modsat sin bror. Han elsker at møde nye mennesker og elsker at snakke. Han hader når der bare er tavshed og der ikk er noget at snakke om. Så er han gerne den der finder på et eller andet emne, hvis bare det for samtalen til at kører. Han er ret dårlig med en mobil og han bruger stort set aldrig sin Mp3. Så vil han hellere finde på noget at lave med hans venner, eller sin bror.
Han vil helst være der hvor der sker noget, fester, koncerter, demontretioner (hvis det er noget han selv mener der skal demonstreres for), ture i byen o.s.v. Han vil somregel meget gerne ha sin bror med, han sys han går glip af en hel del når han ikk tager nogen steder hen, og det lykkes ham som regel at slæbe ham med lige hvor han mener Felix skal med.
Han har aldrig rigtig haft en kæreste han virkelig elskede, eller... Han elskede da de pige han kom samn med, men han er bare ikk den type der har brug for meget mere en måske en times sørgetid. Livet går videre, hvem ved... De var måske bare alligevel ikk så rigtige for ham.
Men han har da tit måtte afvise piger, de piger der snakker med ham opfatter hurtigt hans interesse for at vide lidt om folk, som 'flirt,' hvilket han sys er ret så irriterende da han ikk har så mange pigevenner.
Han er hverken en af dem der bliver provokeret af alt og alle bare de sender et blik, eller en af dem som bare tager i mod lort og er ligeglad. På det punkt er han placeret et sted midt på, men bliver han provokeret sætter han sig ikk til at tude, så slår han fra sig. Ellers er han ikk voldelig, han er mere den type der bare slår igen - ikk en af dem der starter slagsmålet.
Evner:
Kan fornæmme andres utryghed, når de er ked, føler sig truet, er bange o.l. - kan nogle gange læse deres tanker mere eller mindre, men ved for det meste hva Felix tænker.
Kan ogs styre elemetet luft (ligesom Felix). Men benytter mig egentlig ikk overdrevet meget af mine evner - ud over det med at vide hva Felix vil.
Fortid:
Den 21. Januar 1991 bliver en dreng, som får nanvet Jack, født. Næsten præcist et år efter får han en bror som bliver kaldt Felix. De to. Altid var de sammen. Uadskillelige. Men som de blev lidt ældre begyndte de ogs at lave noget uden hinanden. Felix hørte musik, sad på computeren, skrev på sin mobil eller tegnede - og for det meste inde på sit værelse. Mens Jack begyndte at gå til fest, være sammen med andre venner bl.a. i byen og til koncerter. fortsættes
Andet:
irl. person: Regitze