Post by Nancy on Mar 19, 2007 13:16:12 GMT -5
Navn: Nancy
Efternavn: Downs
Kaldt: Nancy
Øgenavne:
Alder: 17
Fødselsdag: Den 17. Januar 1990
Køn: Pige
Art: Heks (menneske)
Elsker: At have magt, !!
Hader: Når andre er stærkere end hende, !!
God til: At styrer Manons kraft, !!
Dårlig til: At virker fornuftig, ??
Personlighed:
Hun er sådan lidt halv sindsyg, men hun ka vidst meget godt li det, ?? Men hun er ogs ret ensom, hun mangler kærlighed, !!
Fortid:
se evt. filmen, ?
hmm, til dem der ikk gider;
Noget med 4 piger (Nancy er en af dem), som er 'hekse'; kaster forbandelser osv. Nårh, men Nancy vil så gerne påkalde Manons krafter (en slags 'gud' eller noget, de siger; Manon er alt - vind jord hav osv..) Det gør de så og Nancy får hans krafter. Hun for 'ved et uheld' drabt hendes mors mand - og det viser sig han havde en masse penge som hende og hendes mor så arver, så de køber en dyr lejlighed (skal så lige siges de boede i en rigmelig klam campinvogn før)... Og så hende den ene af pigerne (sarah / hende det handler mest om) sys Nancy gør nogle dumme/onde ting - så un vil kaste en 'forbandelse' over Nancy der ville gøre at hun ikk ku gøre mere skade. Nancy bliver sur, og hende og de to andre piger kommer hjem til hende der sarah og vil slå hende ihjel fordi de siger; i gamle dage når en heks forrådte sine søstre blev hun dræbt (eller sådan noget). Men så i sidste øjeblik får sarah så ogs påkaldt Manons krafter og får af vide af Manon hun skal tage Nancys krefter fordi Nancy bruger det til noget ondt, .. Og Nancy for så taget sine krafter og ryger på et sindsygehospital, hvor hun bare ligger bundet fast til en seng (hun er så ogs ret sindsyg - man ser hende ligger der i sengen herrer gal; jeg ka flyve, jeg ka flyve...) og så slutter filmen der omkring...
Men jeg fortsætter; Nancy flygter fra hospitalet, hun påkalder Manons kraft igen, og flytter her til, ! Så.. Det var det!
Filmen er herrer nice; har sat den ind lidt længere nede...
fandt den på youtube i 10 dele...
Andet:
Nancy er en karakter fra filmen 'The Craft' (Den Onde Cirkel), som bliver spillet af Fairuza Balk
irl. person: Regitze
Evner: Hun har påkaldt Manons krafter
ka bl.a. gå på vandet, flyve samt diverse andre ting som man finder ud af ved at se filmen!!