|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Mar 23, 2007 17:35:58 GMT -5
Navn: Miyabi Ishihara Kælenavn: Kun hans venner kalder ham noget, og det er for det meste noget med Pretty eller smarte Live eller Namron: Live alder: (i menneske år): 17 Fødselsdag: 13/12 - 1988 køn: Drengart: Fuldblodsdemon og kvart vampyr ;D Elsker: At synge og spille på rockguitar ^^ men da oss at provokere andre, og er han i humør til det vil han da oss gerne slå lidt ihjel en gang imellem? hader: At blive irriteret, folk som tror de er noget, opmærksomhedskrævende mennesker, små afskygelige børn... God til: At synge, spille på guitar - også rockguitar ^^. At slå ihjel..? Dårlig til: At snakke fornuftigt om et skænderi, er der en slåskamp igang, skal der bruges muskler Xp Personlighed: Han er dyster og kold, men lærer man ham at kende er han en god ven. Dog til en vis grænse!! ^^ Fortid: Han blev født og opvoksede i en mindre by på landet, da hans forældre så døde rejste han hjemmefra, der er ikke mange som ved noget om hans fortid.. irl. person: Lisa evner: At slå ihjel på en ret brutal måde, men hvis det skal være kan han, ved at løfte sin hånd mod/over dig, få dig til at føle dig helt livløs, og dermed ude af stand til at gøre noget.. dette varer dog kun i 20 min. - skal jo oss være bare lidt fair ;D BILLEDER --> uhi uhi uhi! Monkey ;D--> Mwuhaha! der troede du lige hva'?!
|
|
Bill.
L
I've forgotten who I am !!
|
Post by Bill. on Mar 23, 2007 19:53:26 GMT -5
Næh, se... Der har vi jo personligheden som Bill's gamle frisure var inspireret af ;p hehe
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on Apr 8, 2007 14:29:25 GMT -5
Hvad? den forstod jeg ikk Xp haha
|
|
|
Post by nicole on Apr 8, 2007 14:48:32 GMT -5
bill's gamle frisure er inspireret af Miyavi.
^det er dét hun prøver at sige he he. x)
|
|
Bill.
L
I've forgotten who I am !!
|
Post by Bill. on Apr 8, 2007 15:11:04 GMT -5
ja
|
|
Jack Jewell
L
Nej!!! - Devil!! - fat det nu!!! >.<
|
Post by Jack Jewell on Apr 18, 2007 11:28:33 GMT -5
hah, hvor cool ;D ville gerne se det billede af ham.... - men sys stadig han ligner en løve (x
|
|
Sardie Ciel
L
? Crazy as i am, i count the day. I count the day, to my death ?
|
Post by Sardie Ciel on Jul 29, 2007 10:16:08 GMT -5
Info om miyavi : Miyavis fornavn er Ishihara, som betyder lam, og hans forældre døbte ham dette fordi han havde lidt hår på hovedet som lille, som vidst nok mindede om uld fra et får, og fordi det krøllede lidt- hvis jeg har ret. Da miyavi blev større, kom han med i bandet Due'le Quartz, hvor folk kendte ham som Miyabi. Så ændrede han Miyabi til Miyavi- som så er hans kunstnernavn. Mange folk tror at hans fornavn er Miyabi/Miyavi, men der tager de fejl, for hans fornavn er Ishihara. til dig lisa- tænkte du ville vide lidt om det? :) kissu
|
|
|
Post by X-Cocioholikeren {3 on Aug 3, 2007 17:49:47 GMT -5
takker søde skath ^^, Der var noget jeg ikke vidste Oo'' hæhæ, men however, tak skal du have, og du har fuldstændig ret, det ville jeg gerne vide nemmerlig xD
|
|