Kisaki - san
Junior Member
Talk about love ~Talk about dead
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 13:20:16 GMT -5
Går let ind ad en sti mod en sø.. ser mig forholdsvist roligt omkring, dog med mit sædvanligt kolde glimt i øjet. Kan næsten ikke se frem for mig, da der er meget diset. Får dog sat mig ned på en bænk. Trækker vejret dybt en gang, og ser så på søen. Ligger hovedet let på skrå, og ser på disen der hænger millimeter fra vandoverfladen.. *det er jo tænkeligt nok at der ikke ses nogle her på denne tid af dagen .. og så i det her vejr .. utroligt at jeg kan tage mig selv i at være herude .. * Piller lidt ved en snor jeg har hængende ned fra mit hår mens jeg tænker. *men det er nok fordi jeg ikke har andet at lave for tiden .. selvom jeg er ny, virker dette sted mig alligevel utrolig bekendt. Grunden til det, er jo nok bare at det er mindst så kedeligt som alle andre steder jeg har været er .. *
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 13:42:52 GMT -5
kommer roligt gående med mine papir med mine mange sange... skriver på en sang *Hmm* tænker jeg og skriver så nogle rod ned på papiret.. smiler tilfreds og kigger kort rundt... trækker kort på mine skuldre og kigger endu en gang rundt... kommer ud med et lavt suk og kigger ned på en sten... kigger så op på et træ og sparker til stenen så den lander ind i træet med et kort bump.. smiler tilfreds "Just my Luck" siger jeg med et smil..
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 13:47:12 GMT -5
Hører et bump, og derefter en stemme, der efter mine ører må tilhøre en pige? *hvad laver folk ude på denne tid, og så i et vejr som dette?* Ser frem for mig, og ser en skiggelse, betragter kort skiggelsen med kolde øjne.. *hvad laver jeg et sted som dette .. * Sukker let, men ikke højt. Piller ved min ene negl, og slapper derefter lidt af, ved at læne mig let tilbage i bænken. Ser dog stadig stilelig ud! Ö_o
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 13:51:56 GMT -5
kigger rundt og før øje på en skikkelse... kan ikke rigtig se hvem det er så går stille tættere på... mine ben er kolde da jeg jo har en kort kjole på... piller lidt ved min halvskæde mens jeg langsomt går tættere på skikkelsen.. ser så en dreng og miser overrasket med øjnene... "øhm.. hej?" han ser en smule dyster ud , dog siger jeg det ikke højt... smmiler muntert til ham...
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 13:56:32 GMT -5
Holder koldt øje med pigen der kommer hen til mig. "hej" svarer jeg blot koldt ud i luften, det virker næsten som om disen tager mine ord og gør dem endnu koldere. Stopper med at pille ved min negl, og ser køligt på hende. - næsten afventende på om hun har en grund til at snakke til mig *hvad er hendes erinde her? .. *
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 13:59:23 GMT -5
"øhm... jeg hedder Lucky" siger jeg lidt usikkert da han virker så kold... kigger lidt på ham og ligger mit hoved på skrå og tvinger så et muntert smil frem... kigger koer rundt og så på ham igen... tripper kort på stedet da jeg har det koldt på mine ben...
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 14:02:32 GMT -5
Ser på hende, føler mig provokeret af at hun hele tiden skal være så munter, men viser det dog ikke. ¤I don't care¤ hvisker jeg lavt, som en kold hvislen, det høres dog næsten ikke. "Kisaki" Ser på hende da hun tripper. Men køligt, og ligegyldigt. *hun virker usikker, hvorfor dog? hvad har jeg dog nogensinde gjort nogen? *tænker jeg med en dyb ironi ''
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 14:05:01 GMT -5
kigger på ham og hæver et øjenbryn da han hvisker noget ejg ikke helt får fat i .. skal lige til at spørge om hvad han sagde men da han siger noget smiler jeg så bare stille... "Hyggeligt at møde dig Kisaki" siger jeg og ligger mit hoved lidt på skrå... læner mig op af et træ som står bag mig...
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 14:11:50 GMT -5
Ser koldt på hende.. "synes du nu virkelig ..?" spørger jeg koldt og med en undertone af mistænkelighed. Piller igen ved mine negle, og derefter ved en tot af mit hår. Vender så igen mit hovede mod hende i et koldt og ufølsomt blik. - afventende på hendes svar. *I bet she does'nt answer ..*
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 14:16:40 GMT -5
"øhm.. Jaeh?" kigger lidt på ham , er begyndt at pille usikkert ved min halvskæde... kigger på ham og klør mig kort på armen... kigger undrende på ham og ligger mit hoved på skrå og løfter et øjenbryn.. *hmm * tænker jeg og skuler kort mod mine papir med mine mange sange på...
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 14:20:33 GMT -5
Ser koldt på hende. "du stiller et spørgsmålstegn ved dit svar .. man kan ikke svare på et spørgsmål med et spørgsmål, hvad vil du dog gøre i fremtiden? du bliver nødt til at være ligefrem" hvisler jeg koldt med et let hævet øjenbryn, ser dog stadig stilelig ud. *ér det så nu man skal aflive bæstet inden hun selv gør det ..?*
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 14:23:56 GMT -5
kigger på ham og rynker på panden "hvorfor tænker du på min fremtid?" spørger jeg "tænk dog på din" siger jeg og ligger mine arme over kors... kigger kort væk , stadig med rynket pande... kigger så tilbage på ham igen ...
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 14:30:14 GMT -5
ser koldt på hende.. "den har jeg skam tænkt på lille ven, og planerne er skam lagt" ligger mit ene ben over det andet, stopper med at pille ved mit hår. Betragter hende koldt.. *det er da altid noget hun ikke finder sig i alt .. but still .. *
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 14:34:41 GMT -5
kigger på ham og får et koldt dog lidt bange blik "du rør mig ikke!" siger jeg hårdt og kigger på ham ... ligenu ser jeg kold og hård udenpå men dybt indeni er jeg bange... bakker lidt , men bakker bare ind i et træ der er bag mig og giver et kort gisp fra mig da det forskrækkede mig...
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 14:41:59 GMT -5
Ser koldt og følelsesløst på hende.. kan nærmest lugte hendes frygt. Smiler indeni ondt, men er kold udenpå. Ser på hende med meget kolde øjne. Trækker roligt mit sværd ^^ "er du god til at løbe, Lucky?" Hvisler jeg koldt, og med en faretruende undertone.
|
|