lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 14:46:11 GMT -5
kigger koldt på ham og mit blik bliver bange i det jeg ser hans svær ... laver hurtigt en fakt med henderene og lidt jord flyver op i hans øjne og løber så hurtigt væk... gemmer mig ind bag en stor sten i kort tid og løber så videre ind mellem nogle træer...
|
|
Kisaki - san
Junior Member
Talk about love ~Talk about dead
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 14:49:57 GMT -5
Får jord i øjnene >_<'' Tørrer det væk, og blinker kort med øjnene. Ser koldt rundt.. *helt dum er hun altså heller ikke ..* Ser dog noget hvidt henne ved et træ. Når på ingen tid derhen, og står pludselig bag hende. "Er du bange, Lucky?" ser koldt på hende, og sætter spidsen af sværdet for hendes ryg, ikke så det skærer igennem, mere som en advarsel. *egentlig synd det skulle gå ud over hende .. *
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 14:53:07 GMT -5
vender mig hurtigt mod ham med et gisp da han pludselig er bag mig og kigger på ham "Hvad vil du mig?!" siger jeg hårdt selvom jeg ved svaret.. "JEg har ikke gjort dig noget! " siger jeg så bagefter og bakker lidt væk fra ham da mit blik igen er landet på hans sværd...
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 14:57:29 GMT -5
Ser koldt og ligegyldigt på hende.. "det kender du udenmærket godt svaret på.. " siger jeg koldt, og hånligt.. "jeg behøves ikke at have nogen grund til dette søde ven" svarer jeg så gennemført ondt og nådesløst, svinger let mit sværd over hendes mave, så hun får et nogenlunde dybt, men fint snitsår over maven. *man får jo næsten helt ondt af hende ..*
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 15:00:28 GMT -5
gisper og bakker ind i et træ ... tager mig til min blødende mave og hoster kort... kigger på ham, mine øjne er blevet fyldt med tårre... "Kisaki... vær nu sød.. skån mig" siger jeg hæst, er lige ved at knække sammen... en lille tårre glider ned af min kind mens jeg prøver så godt jeg ikke at falde...
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 15:03:19 GMT -5
Går helt hen til hende .. Tørrer en tåre fra hendes kind. "fint" Nikker kort som et lille buk, og vender mig så for at forsvinde igen. - Min attityde er dog stadig iskold og umenneskelig. *her er måske ikke så kedeligt alligevel ..*Forsvinder i tågen
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 15:08:12 GMT -5
kigger efter ham og knækker så sammen ... hoster kort og tager mig til maven ... sukker så dybt og kigger efter ham til han forsvinder i tågen... rejser mig så med besvær og læner mig op af træet....
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 9, 2007 15:08:45 GMT -5
//out - bedtime ^^
|
|
lucky
Full Member
not so lucky eyhhh ??
|
Post by lucky on Oct 9, 2007 15:13:16 GMT -5
hoster kort og sukker dybt... går så stille væk med meget besvær...
//også Out her ^^
|
|