|
Post by cassie on Jan 23, 2007 8:59:28 GMT -5
Åbner øjnene og bider mig hårdt i læben.
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 9:00:45 GMT -5
" Je n'aime pas tu .. " sagde hun så med et smil . I håb om at Cassie ikke forstod et ord fransk . Så stilte hun sig overfor Cassie , stadig med sine negle borende ned i hendes skulder .
|
|
|
Post by cassie on Jan 23, 2007 9:03:06 GMT -5
(( Ikk så godt jeg har fransk i skolen vel? XD )) "Det ved jeg!" siger jeg sammenbidt.
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 9:07:00 GMT -5
[ Damn xD ]
Hun blotter tænderne , og slikker sig om munden . Lige så forsigtigt og langsomt hun kan bider hun Cassie i halsen . Bare for at få det til at gøre ondt .
|
|
|
Post by cassie on Jan 23, 2007 9:08:13 GMT -5
Bider smerten i mig og får hende væk. Skupper hende ind i et træ. Løber (( Skal til ridning nu, sees, og det er ikk en undskyldning ))
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 9:09:29 GMT -5
Følger med Cassie , stadig med tænderne nede i hendes hals . Hun suger grådigt af det bitre blod .
|
|
Vanessa Hudgens <'3
N*
Vanessa Anne Hudgens
All I want to do is stand close to you <3 :'D
|
Post by Vanessa Hudgens <'3 on Jan 23, 2007 9:48:24 GMT -5
(( du kan ikke dræbe hende . bare så du ved det ))
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 9:57:31 GMT -5
(( Det har jeg heller ikke tænkt mig . Men hun er jo gået nu ))
" Hmpgf! " kommer det fra hende da hun ramler ind i træet . Hendes tørst var ikke i nærheden af slukket . Hun havde kun fået nogle dråber blod . Hendes spinkle fingre , med de lange sorte negle , tørede hendes mund , for de rester af blod der måtte være .
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 10:08:01 GMT -5
Hun sukkede så dybt . Endnu en var sluppet fra hende . Hendes sidste par jagter var ikke gået så godt , men hun var ikke død endnu så hun skulle nok klare sig . Hun gik så lidt væk fra træet , med armene over kors og en kynisk mine . Et smil bredte sig over hendes læber , jagten var jo ikke forbi , hendes tørst var endnu ikke slukket . Så man skulle bare vente på at et offer kom .
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 10:39:24 GMT -5
kommer gående
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 10:42:37 GMT -5
Angelique's blik bliver hurtigt vågent og opmærksomt da hun hører nogen . Hun opdager en dreng . Han ligner ikke ligefrem en står trussel for hende . Forsigtigt træder hun tilbage i en skygge , da hun ikke vil vække opsigt , men hendes blik er klistret fast på drengen ( Som jo er Craz >:] )
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 10:48:44 GMT -5
ser mig omkring *hmm...*
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 10:51:26 GMT -5
Hun læner sig roligt op ad et træ , og med et bump lander hun på jorden . Forsigtigt glider hendes hænder hen ad jorden , med græs på . Det siger en lille rislende lyd , men når her er så stille burde det gerne tiltrække Craz's opmærksom hed . Angelique har jo aldrig været god til at føre en samtale . Normalt kontakter de hende og så læsker hun bare deres blod i sig . Hun sørgede dog for at holde sin mund lukket , så man ikke kunne se hendes tænder .
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 10:54:28 GMT -5
ser hurtigt i retning af der hvor lyden kommer fra *en pige?*
|
|
Saphira - Drage
N
Vil du blive st?kt ? S? kan du blive det af mig ! . -
|
Post by Saphira - Drage on Jan 23, 2007 10:55:56 GMT -5
Kommer flyvende højt oppe og ser ned på nogle som står ved vandfaldet Ser skarpt ned på dem *Dem har jeg da ikke set endnu ?*
|
|