Post by ! Moreth Soulripper ! on Aug 21, 2007 14:34:29 GMT -5
Navn: Moreth Soulripper
Kælenavn: Morth
Live eller Namron: Live !!
alder: (i menneske år): 18
Fødselsdag: 17/9
køn: Dreng
art: Halvblodsdemon.
Elsker: Smøger, og rom ;D
hader: ikke at få sin rom.. ?
God til: at drikke rom.. ''
Dårlig til: Ikke at drikke sin rom >__<''
Personlighed: Han er en utrolig dejlig fyr at have som kæreste, han har charme, ser pissegodt ud, og så er han virkelig sød overfor den 'rigtige'. Skal han drikke, drikker han.. ROM ;D det' hans ynglingsdrik.. dog drikker han ikke tit, men en gang imellem kan man da sagtens tillade sig at komme hjem stangstiv
Overfor andre der virker uinteressante, kan han virke kold, og noglegange direkte ondskabsful. Han 'lever' efter 3 ting;
Provoker mig, og dø ..
Forstyr mig når jeg har travlt, og dø ..
Te dig som en billig ting, og dø ..
- mørkt men.. sådan er livet - eller ihvertfald hans O__O''
Fortid: Hans mor og far opdragede ham godt, til at være ond, man må sige deres opdragelse var effektiv, for det blev drengen da. '' Han flyttede hjemmefra som 15 årig, og har trisset lidt fra sted til sted, han er endt op her, og har planer for at blive her et stykke tid?
irl. person: Lisaputten - aka denice <'3
evner: Han kan ødelægge dig indvendigt, forstået sådan at han kan få dine nerver og muskler til at ødelægges, så man begynder at bløde indefra og ud. (altså ved øjnene, munden, ørende.. osv. )
- hans evner virker på hvem som helst. Han er meget stærk, og dermed imun overfor andres forbandelser, det er ikke noget han blokere, men det er som om det praller af på ham.
(det kan være hvilkesomhelst evner der bruges mod ham, det virker ikkeh - også selvom personen siges at kunne angribe imune - )
Andet; Han er også god til at synge og spille på guitar. Men det er der ikke mange der opdager, da han tit holder det for sig selv. Det er jo ikke ligefrem hardcore at skrive kærligheds sange til sin elskede, vel?