Post by miku on Oct 8, 2007 12:29:48 GMT -5
--> denne side her handler KUN om mig
Miku <'3 = Navn
Blondie *GRRR!!!* = Kælenavn
Live? x] = Live eller Namron
15 *det så snyd! jeg er ikke lille jo egentlig.. det er bare kanon der er stor.. >_<''* = alder (i menneske år):
14/12 ^^ *mwuhahah* =Fødselsdag
Han er en pige ^^ *NOOOO!!! drengdrengdreng!!! = køn
Han er menneske ^^ eller næsten da ? Oo hvis man bliver smidt ud af helvede fordi man er for god, og ud fra himlen fordi man er for ond.. hvad er man så for en? Oo = art
Is, farver, tøj, at synge, at hoppe, at .. at... at ikke mere? Oo'' = Elsker
Emo's ogogog.. ekstreminister .. eller noget! ogogog! edderkopper!! = hader
*HVIIIN dødødødødø*
At... at eh.. hvad kan du blondie? *grrr!!! jeg er ikke blond! - eller jo lidt.. men nej! - = God til
.. men jeg kan.. jeg kan synge!! ;D ;D *
Han kan ikke drikke xD det er så flovt, for det kan alle.. men lille miku kan ikke.. '' *tude* = Dårlig til
Han er dejlig!! og så er han rigtig sød ^^'' = Personlighed
han kan dog godt blive lidt sur en gang imellem, men det sker sjællendt ^^ men husk dog, bliver han rigtig sur, er det ikke så godt >__<''
... well ... han er med i an cafe? og så er han død, men alligevel ikk, for han hører ikk til nogle steder, så han er bare en der er her '' *Hvor uoriginalt.. __ _'' jeg vil være speciel! ikk bare 'en der er her' * = Fortid
(ved godt det skulle have været kanon, men der gik kuk i det, og miku er også et dejligt navn ^^) *hoppe op og ned og klappe *
Lisa Putten Aka Denice <3 = irl. person
Han kan få alt til at gå i stå med et sving med sin lille pind ^^ = evner
*mwuhaha! og der er en lysserød stjerne på ^^ ;D *og så kan han trylle lidt med den ^^
Blondie *GRRR!!!* = Kælenavn
Live? x] = Live eller Namron
15 *det så snyd! jeg er ikke lille jo egentlig.. det er bare kanon der er stor.. >_<''* = alder (i menneske år):
14/12 ^^ *mwuhahah* =Fødselsdag
Han er en pige ^^ *NOOOO!!! drengdrengdreng!!! = køn
Han er menneske ^^ eller næsten da ? Oo hvis man bliver smidt ud af helvede fordi man er for god, og ud fra himlen fordi man er for ond.. hvad er man så for en? Oo = art
Is, farver, tøj, at synge, at hoppe, at .. at... at ikke mere? Oo'' = Elsker
Emo's ogogog.. ekstreminister .. eller noget! ogogog! edderkopper!! = hader
*HVIIIN dødødødødø*
At... at eh.. hvad kan du blondie? *grrr!!! jeg er ikke blond! - eller jo lidt.. men nej! - = God til
.. men jeg kan.. jeg kan synge!! ;D ;D *
Han kan ikke drikke xD det er så flovt, for det kan alle.. men lille miku kan ikke.. '' *tude* = Dårlig til
Han er dejlig!! og så er han rigtig sød ^^'' = Personlighed
han kan dog godt blive lidt sur en gang imellem, men det sker sjællendt ^^ men husk dog, bliver han rigtig sur, er det ikke så godt >__<''
... well ... han er med i an cafe? og så er han død, men alligevel ikk, for han hører ikk til nogle steder, så han er bare en der er her '' *Hvor uoriginalt.. __ _'' jeg vil være speciel! ikk bare 'en der er her' * = Fortid
(ved godt det skulle have været kanon, men der gik kuk i det, og miku er også et dejligt navn ^^) *hoppe op og ned og klappe *
Lisa Putten Aka Denice <3 = irl. person
Han kan få alt til at gå i stå med et sving med sin lille pind ^^ = evner
*mwuhaha! og der er en lysserød stjerne på ^^ ;D *og så kan han trylle lidt med den ^^