Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 8:53:01 GMT -5
((jo, !! og det ka du ikk ændre på!))
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 8:54:19 GMT -5
((Hvem er det til?))
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 8:54:28 GMT -5
(oka, .. sådan noget ka ikk huske ;p heh)
ser lidt halv irriteret på hende cinzia "jeg sprugte ikk ddig, !" ser på marie "det sys jeg, " smiler
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 8:54:59 GMT -5
((dig, ! (aka sabrina)))
|
|
|
Post by Melody - Ulv/panter - Havfrue on Apr 2, 2007 8:55:25 GMT -5
Galleria : ,, Øhmm.. Fordi min kæreste står derhenne og jeg bliver nødt til at snakke med ham " Fortæller det roligt mens jeg ser på skikkelserne. *En af dem ligner altså min søster ?*
|
|
Vanessa Hudgens <'3
N*
Vanessa Anne Hudgens
All I want to do is stand close to you <3 :'D
|
Post by Vanessa Hudgens <'3 on Apr 2, 2007 8:56:55 GMT -5
((huh?))
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 8:57:10 GMT -5
Nikker, ,, Jamen hvad venter du så på? " Siger jeg i samme tonefald, men med et lille grin
Cinzia; ,, Nej, men jeg svarede !"
Marie; ,, Okay " siger jeg bare og ser over på hende dér Cinzia, og tilbage på Luzifer igen
|
|
|
Post by Melody - Ulv/panter - Havfrue on Apr 2, 2007 9:00:34 GMT -5
Galleria; Smiler så til ham ,, Tak for din forståelse !" Melody; Ser væk fra skikkelsen og ser så på Stefan igen (Skal gå, hehe i fields med min mor )
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 9:00:45 GMT -5
spiller den igen da den slutter 'hopper' glad som var jeg til koncert, headbanger og ligner nok en der burde være indlagt et sted for tosser synger med; "Hast Du etwas Zeit für mich Dann singe ich ein Lied fuer Dich Von 99 Luftballons Auf ihrem Weg zum Horizont Denkst Du vielleicht grad' an mich Dann singe ich ein Lied fuer Dich Von 99 Luftballons Und dass sowas von sowas kommt
99 Luftballons Auf ihrem Weg zum Horizont Hielt man fuer UFOs aus dem All Darum schickte ein General Eine Fliegerstaffel hinterher Alarm zu geben, wenn es so war Dabei war da am Horizont Nur 99 Luftballons
99 Duesenjaeger Jeder war ein grosser Krieger Hielten sich fuer Captain Kirk Das gab ein grosses Feuerwerk Die Nachbarn haben nichts gerafft Und fuehlten sich gleich angemacht Dabei schoss man am Horizont Auf 99 Luftballons..."
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 9:03:37 GMT -5
,, Man skulle nødig lade ham vente " siger jeg, stadig i samme tonefald, og det lille smil
Cinzia; Griner af Luzifer
Marie; Ser overrasket på Luzifer
Azara; *? Han er da kommet i MEGET bedre humør!?*
Stefan; Ser stadig bar' på Melody, men med underlige sideblikke mod Luz - ka' ikk' la' vær' med a' smile lidt a' ham *Toss'*
(Okay, ses Sandra !)
|
|
Vanessa Hudgens <'3
N*
Vanessa Anne Hudgens
All I want to do is stand close to you <3 :'D
|
Post by Vanessa Hudgens <'3 on Apr 2, 2007 9:04:32 GMT -5
sætter mig på en latterlig sten ?
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 9:05:03 GMT -5
"...99 Kriegsminister Streichholz und Benzinkanister Hielten sich fuer schlaue Leute Witterten schon fette Beute Riefen: Krieg und wollten Macht Mann, wer haette das gedacht Dass es einmal soweit kommt Wegen 99 Luftballons 99 Jahre Krieg Liessen keinen Platz fuer Sieger Kriegsminister gibt es nicht mehr Und auch keine Duesenflieger Heute zieh ich meine Runden Seh die Welt in Truemmern liegen Hab' nen Luftballon gefunden Denk' an Dich und lass' ihn fliegen!"
starter den igen, tager marie i hånden og vil ha hende til at danse med
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 9:07:49 GMT -5
Cinzia; Griner stadig af ham *Han kan vidst godt li' den sang !!*
Marie; Ser en smule overrasket ud, men danser så med, med et stort smil om munden
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 9:08:55 GMT -5
Ser over mod hende Vanessa jeg talte med for noget tid siden Lader så mit blik løbe hen mod de andre
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 9:12:33 GMT -5
danser glad videre og hiver cinzia med ind i dansen (man bliver herrer glad af den sang ;p haha www.youtube.com/watch?v=zN3itLN57R4se dem lige stå og danse til en tysk sang der bare er herrer retro, men på en nice måde)
|
|