Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 6:32:05 GMT -5
(Okay, Den sætning var god ! xD) Mel : Ryster på hovedet ,, Næææh, det gjorde du først nu " Siger det ret så roligt og ser så på Stefan med et lidt drillende blik i øjet. (Kat, du er vel ikke sur på mig vel ? )
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 6:36:20 GMT -5
(Næhhh, sku' jeg være det?)
Stefan; ,, Nej jeg gjorde ej, jeg sagde bar' jeg ikk' hade sagt han ikk' var sød ! " Tænker lidt over min egen sætning *Okay, forvirrende...* Prøver så igen ,, Hør hér, han 'r forelsket i mig, og, som hun har go' grund til, ka' Galleria snart ikk' holde'd ud længere, okai? "
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 6:40:11 GMT -5
(Neej, men så kan jeg sige noget godt jeg gjorde igår på Nicolle... JEG GALOPEREDE OG DET ER SANDT ! ;D)
Mel: ,, Nu giver det lidt bedre mening, men han er da meget lækker " Siger jeg og ser intresseret ud på Luzifer men holder så opmærksomheden på Stefan *Galleria må holde ud, det har hun gjordt i så lang tid nu, og hun må ikke give op !* Ser så lidt rundt og ser så på Stefan ,, Hør, jeg er ikke så god til kærlighed, men hvis du elsker hende mere end ham, må du fortælle ham det og sige at han ikke skal kysse dig eller noget andet, men at du bare gerne vil være hans ven " Ser roligt på ham og håber at han forstår det.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 6:42:21 GMT -5
Stefan; Piller fraværende ved min stav, med min ene hånd Ser på Melody ,, Det' bar' en smule forvirrende " si'r jeg ærligt
Cinzia; Sætter mig pludseligt bare ned, med armene over kors
|
|
|
Post by eliza on Apr 1, 2007 6:44:02 GMT -5
gaber,
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 6:45:54 GMT -5
Mel : ,, Det ved jeg, men jo hurtigere du får det overstået, jo bedre får du det " Siger jeg og lægger prøvende en hånd på ham *Det er syndt for dem !*
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 6:49:38 GMT -5
Stefan; Smiler lidt imens jeg ser på Mel ,, Det' stadig lettere sagt end gjort "
Cinzia; Ligger mig helt ned og ser op i himlen
Marie - ræv; Går hen til Melody og Stefan, lægger hovedet på Mels ene ben
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 6:53:07 GMT -5
Mel : Ser på Marie og griner lidt da jeg kan se at det er hende. Nusser hende omme bag øret og ser så på Stefan ,, Jeg ved det, men jeg ville få det overstået hvis jeg var dig "
|
|
|
Post by eliza on Apr 1, 2007 6:57:42 GMT -5
rejser mig op, kigger på de andre der er her.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 6:58:03 GMT -5
Marie - ræv; Smiler et rævesmil
Stefan; Trækker på skuldrene, og tager ordentligt fat i min stav Sidder med den foran mig, og lader min ene hånd køre over dens glatte overflade...
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 6:58:44 GMT -5
Cinzia; Begynder at synge; ,, Ascolto il grido del vento che come non so mi porta da te! la voce del vento che chiama il mio nome è qui che oramai tornerò, Vedrai ti troverò Ovunque tu sarai Ovunque lo sai Per te correrò Sei luce nel volo Il sole per me Aquila che tocca il cielo Ti ritroverò Non importa per quanto ti dovrò cercare Come in un sogno ora vivo per te E so bene cos'è, cos'è che vale per me Sei l'unica terra, la sola per me Come un fiume nel mare, corro da te Grandi braccia per volare e avrò cura di te La voce del vento sussurra al mio cuor Ohhh , è qui che sempre e per sempre vivrò" ((Haha, lyder altså sjovt; www.youtube.com/watch?v=Se4LBnEOIJg))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 7:03:58 GMT -5
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 7:04:59 GMT -5
Mel : Nusser stadig Marie og smiler så sødt til Stefan.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 7:07:42 GMT -5
Stefan; Ser bare på Mel
Cinzia; Rejser mig op og går syngende hen mod Stefan og de andre ,, Ogni volta che la pioggia scende giù, chiudo i miei occhi e ascolto. Posso sentire il suono solitario del cielo quando piange.
Ascolta la pioggia Eccola di nuovo Sentilo nella pioggia
Senti il tocco delle lacrime che cadono... " Synger jeg og stopper så mit i sangen, da jeg er nået hen til dem Smiler stort ,, Hej ! "
|
|
|
Post by Melody - Ulv/panter - Havfrue on Apr 1, 2007 7:19:37 GMT -5
Smiler til pigen som kommer hen og siger hej ,, Hej " Siger jeg smilende og nusser stadig Marie men nu på ryggen. *Nuårh, hun er da sød når hun er en ræv...*
|
|