Post by Nina -,-'-@ on Dec 14, 2007 17:23:11 GMT -5
If I make my kitty eyes, you couldn't resist me
N avn; Nina Hälstrømm
K ælenavn; De får tæsk hvis de så meget som prøver! ò_ó
P ersonlighed; Hun er tøssen der i skolen var kendt som klassens bølle. Ergo er hun en slemmer en. Hun elsker at tage pis på folk, og hvis de byder op til det, så vil hun også gerne vise dem at hun er stærkere end de er. Hun stjæler også, men det er ikke det helt store, mest tøj og slik osv. Hun har det bestemt ikke dårligt med sig selv. Hun er typen der forlader spejlet med et; "F*ck du ser godt ud idag, igen idag "
Derfor er hun 110 % sikker på at ingen fyr ville kunne tilfredsstille hende, hun har det fint nok med sig selv, og har altså ikke brug for en lille fyr halsende efter sig
A lder; Hun er 18
F øzzdag; Hun har d. 1 januar. kl. 12 præcis *Se! alle fejrer MIN føzzdag idag. De har ovenikøbet købt fyrværkeri*
F ave's; Folk der kan tåle lidt gas. *Det' gas, du ka' ta' det.. - men det ku' jøderne ikk' whuha!* Drenge der er lækre -ikk fordi hun er player, man må da gerne kigge? Og 2 min's nudler de seje! Ord som: Fråderen & Ædelse!
H ate's; Folk med lavt selværd, folk der har et større ego end de selv er. Hun kan heller ej lide ''Anden,,. *for det 1. er han ikke en rigtig and. Og for det 2, så kan jeg gøre det 10 gange så godt som han kan *
D røm; Hvad skal jeg bruge en drøm til? Verdensfred? Baaah! man bruger ikke sin tid på ting der aldrig ville gå i opfylelse. Desuden, så har jeg det sQ fint nok nu
G od til; Hun er meget god til at synge. *Ja, jeg har fakertalt det der kaldes en perfekt sangerinde stemme. Hverken for poppet eller for rocket, jeg er et vidunder! *
D årlig til; Hun er meget dårlig til at trøste folk der har det dårligt. *hva' fa'en går du og mugger over? mens du sidder og trøstespiser den der kæmpefede mælkesnitte, dør der massere af børn af aids i den 3 verden. Hvad er dit problem, hvar'?*
E vner; Udover at hun kan gøre en hvilken somhelst person forsvarsløs? Well..