Post by Jaymon on Dec 19, 2006 13:05:25 GMT -5
Jaymon:
Jaymon 1 www3.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=6858121
Jaymon 2 www1.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=6858122
Jaymon 3 www1.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=6858123
Jaymon lion:
Glad? www.mozillazine.org/members/profiles/user_images/user378.jpg
Trist? asg.homelinux.org/albums/kovu/Kovu_wind.sized.jpg
Forbavset? asg.homelinux.org/albums/kovu/Kovu_decides.sized.jpg
Revet? asg.homelinux.org/albums/kovu/Kovu_scar.sized.jpg
Vred? asg.homelinux.org/albums/kovu/Kovu_indoctrinated.sized.jpg
Vred (nærbillede)? upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/1a/Vlcsnap-6659546.png
Venner:
Jean i92.photobucket.com/albums/l37/Narume13/Anime%20Girls/untitled156.jpg
Sam i13.photobucket.com/albums/a266/toasty_koi_fish/Anime%20Stuffems/Random/themoguitar.gif
Andy i32.photobucket.com/albums/d28/anim8r2b/guitar.gif
Navn: Jaymon
Efternavn: Kashmir
Kælenavn: Jay eller Kash
Øgenavn: Limon eller Jaymon Laymon
Alder: 19år
Fødselsdag: Den 2. Januar 1989
køn: dreng
Art: Animagus (Dreng/Løve)
Elsker: Musik!!!
Hader: Lyserød...
God til: At spille instrumenter
Dårlig til: Computerspil og at stå på skateboard
Musik: ALT! Men han kan bedst lide rock...
Personlighed: Meget rolig person. Elsker at høre og at spille musik. Nyder livet og tænker ikke så meget over dødsyge og ligegyldige ting.
Fortid: Jeg blev født d. 2. januar 1989. Jeg voksede op, gik i skole, og o.s.v. Nogle af mine venner og jeg havde et band på i Tommas' garage. Jeg spillede for det meste El-guitar sammen med Andy og Sam. Men når nogle af de andre i bandet var syge (eller bare ikke kunne komme) overtog jeg deres instrument; trommer, bass, keybord... Jeg har altid haft let ved at lære nye instrumenter at kende. Jeg har sågar sunget nogle gange. Jeg har godt nok aldrig sunget så godt som Steff (bandets sanger), men der var ikke nogle af de andre der kunne synge en tone, så... Men jeg har aldrig sunget til en optræden. Men grunden til at vi startede bandet var fordi vi self. alle var intereseret i musik, og fordi vi havde mødt hinanden. Og hvor havde vi så mødt hinanden? Jo, der hvor jeg er vokset op er det ret almindeligt at man møder en Animagus, ikke fordi alle er det. Langt fra. Men der er en del der er det, og så bliver der nogle gange holdt sådan en slags Animagus-fest. Kun adgang for Animaguser. Og det var der jeg mødte Steff (tiger og sanger), Tommas (schæferhund på keybord), Tejs (panter på trommer), Andy (dalmatiner på el-guitar), Sam (ulv på el-guitar) og Jean (los på bass). Jean var den eneste pige i bandet. Og så var hun Tejs' kæreste. Jeg var bare også viildt forelsket i hende. og en aften der var fest et sted i byen, kyssede vi. Tejs så det heldigvis ikke, og vi blev ved med at ses hemmelige steder. Jean var Tejs utro. Og det var det der til sidst ødelage vores band. Tejs ville ikke længere lade os øve i garagen. Steff gad ikke være sammen med mig eller Jean, fordi han var Tejs' bedste ven. Sam og Andy orkede ikke alt det rod der var opstået. Og Jean flyttede, hun ville hverken se mig eller Tejs. Så flyttede jeg også. Her til.
irl. person: Regitze
evner: Kan forvandle sig til en løve...
Jaymon 1 www3.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=6858121
Jaymon 2 www1.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=6858122
Jaymon 3 www1.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=6858123
Jaymon lion:
Glad? www.mozillazine.org/members/profiles/user_images/user378.jpg
Trist? asg.homelinux.org/albums/kovu/Kovu_wind.sized.jpg
Forbavset? asg.homelinux.org/albums/kovu/Kovu_decides.sized.jpg
Revet? asg.homelinux.org/albums/kovu/Kovu_scar.sized.jpg
Vred? asg.homelinux.org/albums/kovu/Kovu_indoctrinated.sized.jpg
Vred (nærbillede)? upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/1a/Vlcsnap-6659546.png
Venner:
Jean i92.photobucket.com/albums/l37/Narume13/Anime%20Girls/untitled156.jpg
Sam i13.photobucket.com/albums/a266/toasty_koi_fish/Anime%20Stuffems/Random/themoguitar.gif
Andy i32.photobucket.com/albums/d28/anim8r2b/guitar.gif
Navn: Jaymon
Efternavn: Kashmir
Kælenavn: Jay eller Kash
Øgenavn: Limon eller Jaymon Laymon
Alder: 19år
Fødselsdag: Den 2. Januar 1989
køn: dreng
Art: Animagus (Dreng/Løve)
Elsker: Musik!!!
Hader: Lyserød...
God til: At spille instrumenter
Dårlig til: Computerspil og at stå på skateboard
Musik: ALT! Men han kan bedst lide rock...
Personlighed: Meget rolig person. Elsker at høre og at spille musik. Nyder livet og tænker ikke så meget over dødsyge og ligegyldige ting.
Fortid: Jeg blev født d. 2. januar 1989. Jeg voksede op, gik i skole, og o.s.v. Nogle af mine venner og jeg havde et band på i Tommas' garage. Jeg spillede for det meste El-guitar sammen med Andy og Sam. Men når nogle af de andre i bandet var syge (eller bare ikke kunne komme) overtog jeg deres instrument; trommer, bass, keybord... Jeg har altid haft let ved at lære nye instrumenter at kende. Jeg har sågar sunget nogle gange. Jeg har godt nok aldrig sunget så godt som Steff (bandets sanger), men der var ikke nogle af de andre der kunne synge en tone, så... Men jeg har aldrig sunget til en optræden. Men grunden til at vi startede bandet var fordi vi self. alle var intereseret i musik, og fordi vi havde mødt hinanden. Og hvor havde vi så mødt hinanden? Jo, der hvor jeg er vokset op er det ret almindeligt at man møder en Animagus, ikke fordi alle er det. Langt fra. Men der er en del der er det, og så bliver der nogle gange holdt sådan en slags Animagus-fest. Kun adgang for Animaguser. Og det var der jeg mødte Steff (tiger og sanger), Tommas (schæferhund på keybord), Tejs (panter på trommer), Andy (dalmatiner på el-guitar), Sam (ulv på el-guitar) og Jean (los på bass). Jean var den eneste pige i bandet. Og så var hun Tejs' kæreste. Jeg var bare også viildt forelsket i hende. og en aften der var fest et sted i byen, kyssede vi. Tejs så det heldigvis ikke, og vi blev ved med at ses hemmelige steder. Jean var Tejs utro. Og det var det der til sidst ødelage vores band. Tejs ville ikke længere lade os øve i garagen. Steff gad ikke være sammen med mig eller Jean, fordi han var Tejs' bedste ven. Sam og Andy orkede ikke alt det rod der var opstået. Og Jean flyttede, hun ville hverken se mig eller Tejs. Så flyttede jeg også. Her til.
irl. person: Regitze
evner: Kan forvandle sig til en løve...