Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:15:03 GMT -5
,, Dijón Jackson, '' præsenterede hun sig selv, og nikkede let med til hovede, hvorefter hun så på ham med et varmt blik.
|
|
bedazzling
Full Member
if you'll touch my hat, i'll kill you... and i mean it!
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 14:16:56 GMT -5
smiler skævt "okay, det skal jeg nok huske" smiler lidt og husker så på min trøje og trækker den stille ned over mit hovde...
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:18:05 GMT -5
,, Bedazzling er heller ikke ligefrem noget, som jeg vil glemme. '' sagde hun og så ud mod vandfaldet.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 14:21:16 GMT -5
kigger på hende og nikker bare kort ... ryster så kort på mit hoved og tager min hat af og betragter den lidt...
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:22:53 GMT -5
,, Har du været her i lang tid? '' spurgte hun så og så på ham. ,, Jeg syntes ej at have set dig her før. '' hun blinkede kort med sine øjne, og så så ud på vandfaldet igen.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 14:26:10 GMT -5
kigger igen op på hende da hun snakker og trækker så kort på mine skuldre; "jeg har været her i lidt tid.. jeg er ikke rigtig ny.. men jeg har heller ikke rigtig været her lang tid" smiler skævt og ligger mit hoved på skrå da hun igen kigger væk , mit blik er spørgende, og nyssgerigt , dog bliver det hurtigt endret til et skævt smil...
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:28:47 GMT -5
,, well, jeg har snart været her i et år. '' sagde hun så, og kørte sine fingre over håndryggen. Hun smilte kort for sig selv, og lavede så en ildkugle imellen hendes to hænder, som hurtigt blev til røg og forsvandt igen.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 14:31:12 GMT -5
kigger på ildkulen som hun lavede og smiler skævt "fedest..." mumler jeg lavt og betragter røgen og så den rene luft .
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:32:30 GMT -5
,, Det ville du ikke syntes hvis jeg var i dårligt humør. '' sagde hun og sendte ham et kort ondt smil, og så så ud på vandet igen.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 14:38:24 GMT -5
smiler skævt "well, jeg er heller ikke den sødeste når jeg er i dårlig humør" smiler skævt.. "men jeg har bare nogle rodne evner" ..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:40:52 GMT -5
,, Hvilke? '' spurgte hun så, og så direkte på ham.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 14:42:42 GMT -5
"jeg kan fjerne andres hukomelse og jeg kan få ting til at flyve" siger jeg stille og kigger på hende...
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:45:03 GMT -5
,, Hm.. '' kom det så fra hende, lavt, idet hun tænkte. Hun mente det kunne være godt, at glemme de ting hun har været ude i. Men så smilte hun bare skævt. ,, Jeg kan noget der vil skræmme dig. '' sagde hun så og holdte sin ene håndflade op, hvorpå der i hendes håndflader er munde.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 14:49:57 GMT -5
kigger på hende da hun siger at hun kan skræmme mig "prøv mig" mumler jeg med et skævt smil og da hun viser sin håndflade giver jeg et kort hvin fra mig og kigger på mundene "woow, har du munde på dine hænder?" spørger jeg med store øjne og et skævt smil..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:53:32 GMT -5
,, Jep, og jeg har ingen idé om hvordan de kom der. '' siger jeg og holder om mig selv igen. ,, Men de er nyttige. '' smiler kort for mig selv.
|
|