|
Post by Ricky on Feb 2, 2007 10:32:02 GMT -5
Navn: Ricky Ullman Kælenavn: Rick eller Ricky alder: 19 Fødselsdag: 22. Februar 1987 køn: Dreng Art: Menneske og kendt fra Phil of the Future Elsker: At være sammen med vennerne hader: Snobber og dem der er onde God til: At snakke om føleleser og hjælpe andre Dårlig til: At synge og Er genert for at spørge en pige om hun vil komme sammen. Personlighed: Han er sød og venlig over for alle. Han er nogen gange lidt drille agtig, men ved godt hvor grænsen er. Han er hjælpsom og han har ikke noget imod at få opmærksomhed men nogle gange kan det også være for meget ! Fortid: Ja, altså det er lidt svært at fortælle hans fortid så han har altså ikke nogen irl. person: Sandra evne(r): Han har ingen (Jeg vil nemlig have en person som er normal) Ting han har : - Han har mange penge - Hans hund - Han har flere ting men de kommer senere
|
|
Lena
L
I'm not crazy - I'm just different
|
Post by Lena on Feb 2, 2007 10:37:20 GMT -5
Var der ikke noget med at du IKKE skulle være flere? *Smile sukkersødt*
(Man kan desuden heller ikke se billedet... Øhm. Det der vidst hedder 'Signature' Nedenunder det man skriver i beskeden til folk...)
|
|
|
Post by Ricky on Feb 2, 2007 10:44:57 GMT -5
(Ved jeg godt, men glem det jeg sagde man kan da aldrig blive for mange, men jeg er ikke færdig endnu )
|
|
Lena
L
I'm not crazy - I'm just different
|
Post by Lena on Feb 2, 2007 10:47:53 GMT -5
Nej, det kan jeg se
|
|