Post by Jeff or Josh on Apr 13, 2007 10:57:01 GMT -5
Navn: Michael Gavin Jeffery Josh Marshall Bradley Brenden
Efternavn: Rashmi
Kaldt: Jeff eller Josh
Øgenavne: Jaffery
Alder: 15
Fødselsdag: Den 14. Januar 1992
køn: fyr
Art: Menneske
Elsker: Emo Musik.. og rigtig kærlighed, som jeg så bare aldrig har oplevet...
Hader: Emo'jokes, skater'hip'hop'whatever'typer og i det hele taget dem der hader mig! Kærligheds'sorger, rundte'trunter, blondine'snob'pop'tøser og så mig selv og mit liv!
God til: Jeg har tegnet og skrevet lidt, men ved ikk om det er noget jeg sådan er decideret god til... Jeg er i hvert fald ikk så god til at stave når jeg skriver?
Dårlig til: Argh, alt... Jeg fatter nada i skole, jeg er vildt dårlig til at få venner, jeg er dårlig til at kommunikere med mine forældre og i det hele taget voksne, jeg ka ikk spille noget som helst instroment og er virkelig ikk lærenem, jeg stinker til sport - er i det hele taget ogs i ret dårlig form, jeg er dårlig til at lave mad, dårlig til at skabe noget kreativt (sy, arbejde med træ, male, bygge osv..), jeg ka ikk finde ud af at følge en brugsanvisning og så jeg jeg ogs en ekstrem dårlig læser..
Musik: Emo'musik - Emo'punk, Emo'Rock for det meste...
Personlighed: lær ham a kende?
okay.. skriver måske noget senere...
Facs?:
-Han har gået til fodbold, men kun kort.. Han var MEGA dårlig til det, og det var de andre lidt for enige med ham i, og mobbede ham af holdet..
-Han har aldrig rigtig haft nogle venner i skolen.. Han har haft nogle få andre steder fra, men ikk nogle venskaber der holdt evigt eller var særligt gode..
-Han har røget, men holdt op nogle måneder efter.. Nogen gange sys han stadig han har brug for en smøg, men han gider ikk begynde igen..
-Har har skået i sig selv op til flere gange.. Og gør det stadig..
-Han har tit haft kærestesorger..
-Han har kun slået op med en pige.. De andre kæreste han har haft har somregel slået op med ham.. Medmindre man tæller de piger med som har været ham utro, så har han slået op med omkring 4 piger..
-Det længtse forhold han har haft værede i lidt under to uger..
-*Han har engang forsøgt at drukne sig selv i et badekar, men hans far fik tidligere fri fra arbejde og nåede hjem inden det var for alt sent.. Men han måtte en tur til hospitalet, og fik skæld ud så han ikk turde se sine forældre i øjnene i flere dage..
-Han var (og er) ikk go til at følge med i skolen, da han for det meste bare sidder og tænker på noget andet..
-Han ka godt li at sidde steder hvor der er langt ned, i håb om han så måske vil falde - uden det så helt ville være rigtig selvmord..
-Han har haft 3 forskellige psykologer, og har nu sin fjerder..
-Han har et dårligt forhold til sin mor, og et endnu dårligere et til sin far..
-Han har tænkt på selvmord op til flere gange.. Men den eneste gang han sådan rigtigt besluttede sig for det var den gang med badekaret*, det var ogs lige efter at en kæreste han virkelig holdt meget af, havde slået op..
Andet: *
irl. person: Regitze
evner: ingen