Jhosée Mercan
New Member
you have to love the devilish charm in me.
|
Post by Jhosée Mercan on Nov 18, 2007 13:54:29 GMT -5
Svajer let med min hale og ser på alle de andre der er her. ,, Devilish.. '' mumler jeg og blotter mine tænder i et kort ondt smil. Sidder på hug.
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 13:56:41 GMT -5
Triller med øjnene . Trækker den ud . Ser koldt på hende
|
|
|
Post by Daniel on Nov 18, 2007 13:56:55 GMT -5
Ser ned på en rødhåret tøs. Planter hårdt mit skilt ned i betonen og sidder og svajer lidt frem og tilbage mens jeg fortsat nynner
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
It's not fun, having an argument with me. So stop being so 'high'!
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 13:58:21 GMT -5
(beton? Oo de er i et bjerg xD )
Knækker roligt fingre. Ser på ham, vifter kort med hånden som et 'kom du bare an'.
|
|
Jhosée Mercan
New Member
|
Post by Jhosée Mercan on Nov 18, 2007 13:58:32 GMT -5
Slår så med min hale og springer ned igen. Nyder at have en hale x'D det sjovt I et pludseligt spring er jeg bag en fyr med goggles på hovedet x3 (DANIEL[LA] (: .. ) ,, Hej! '' siger jeg bare hurtigt og skubber drilsk tingen i ryggen x3
|
|
|
Post by Daniel on Nov 18, 2007 14:01:39 GMT -5
// OUT ö
|
|
Jhosée Mercan
New Member
|
Post by Jhosée Mercan on Nov 18, 2007 14:02:56 GMT -5
( iv .. <3 )
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 14:04:20 GMT -5
,, du kan komme her hen hvis du vil lege " Ser koldt på hende
|
|
Jhosée Mercan
New Member
|
Post by Jhosée Mercan on Nov 18, 2007 14:05:21 GMT -5
Står med armene krydset- mut. ,, Ingen legevenner >< '' kommer det så fra mig, og i et spring er jeg længere oppe på en klippeafsats.
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 14:10:37 GMT -5
"havde det været mig der startede denne lille fight, havde jeg selv taget intiativet til en slåskamp. Hvorfor påkræver du min opmærksomhed, uden at have noget formæl med det?" Spørger jeg koldt, og lettere irriteret. Hader det.. *det er ligesom en samtale, hvis den ene starter med at ville sige noget, og personen så ikke gør sætningen færdig alligevel. Så er ens opmærksomhed spildt. Ergo 5 min. af mit rådne liv, er blevet brugt på en f*cking taber der har lyst til at kaste med hoveder. * Tager en ny smøg fra pakken. Tager et langt hiv af den, og puster røgen ud i luften, mit blik er stadig koldt fæstnet til Manson.
|
|
Jhosée Mercan
New Member
|
Post by Jhosée Mercan on Nov 18, 2007 14:12:03 GMT -5
Snor min hale og sætter mig på numsen o.O Har det ene ben bøjet, og set andet liggende ud over afsatsen- dvs, jeg sidder på kanten .
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 14:14:42 GMT -5
Fnyser køligt . Går hen til hende . Tager hårdt fat om hendes. Løfter hende op . Knækker dødt med nakken
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 14:17:05 GMT -5
Bliver taget fat i halsen. Ser stadig koldt på ham. Lader flabet smøgen hænge i min mundvige, og før han ved af det, lader jeg min hånd glide ind i hans krop, tager fast om hans rygrad, og trykker let to steder på den, så den knækker 2 steder. Bliver sluppet, da man nok ikke kan stå så godt uden rygrad. Hiver min hånd ud af hans krop, og fjerner blodet. Gnider kort 2 mærker på min hals, efter hans hænder. - har stadig smøgen hængende flabet i min mundvige..
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 14:26:01 GMT -5
Ser koldt på hende . ,, Lille bitch " Skubber hende ud over skrænten . Retter på min ryg .
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 14:34:12 GMT -5
Får over balance, hiver ham ned istedet for mig- holder dog fast i hans krave så han ikke vælter ned, blot så han hænger ud over-, og kommer dermed væk fra skrænten. "det var din fine ide at starte en fight, ikke min. Jeg er bare typen der ikke siger nej til en slåskamp". Ser koldt og følelsesløst på ham. Knækker fingre, har stadig smøgen hængende i mundvigen. Tager smøgen med den anden hånd, og skodder den koldt mellem hans øjne, slipper ham så. Ser på ham og træder et roligt skridt væk fra skrænten, så jeg ikke bliver hevet ned igen. Ser på ham vil se om han falder, eller om hans balance er god nok til at han kan komme væk fra kanten.
|
|