|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 14:38:50 GMT -5
Står bare . Ser tomt på hende . Træder hen mod hende . ,, Godt at have en knækket ryg "
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
It's not fun, having an argument with me. So stop being so 'high'!
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 14:41:21 GMT -5
"godt at høre, skal jeg knække noget mere?" Svarer jeg blot koldt og flabet igen, imens jeg tager en ny smøg fra min pakke. Ryger meget hele tiden.. Tænder den med min lighter, piller hætten af og kaster den et stykke væk, så den springer. Sætter hætten i min trøje. Tager så et hiv af smøgen, og retter koldt mit blik mod ham, mens jeg fraværende afventer et svar fra ham.
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 14:43:47 GMT -5
,, Nej ! " Ser koldt på hende . Knækker med nakken
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 14:48:28 GMT -5
Knækker let i fingrende og antydningen af et meget ondt smil viser sig i min venstre mundvige. "nånå.. har man fået nok opmærksomhed?" Tager et langt hiv af smøgen, og sætter den igen flabet i min mundvige.
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 14:55:03 GMT -5
Giver hende en knytnæve i hoved . ,, Nej ikk endnu " Smiler ondt og koldt
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 14:59:08 GMT -5
Når lige at dukke mig så jeg ikke bliver ramt så hårdt. Tager mig til min kæbe og gaber kort for at sætte den på plads. Tørrer en stribe blod der løber fra min ene mundvige væk. Tager min smøg ud af munden og tager et hiv af den. Ser ondt og følelsesløst på ham. "Husk nu, det er dig der tager intiativet til at starte på en ny. Man gav dig endda chancen for at gå" Knytter let min ene hænd, og giver ham en meget hård knytnave lige i tindingen. Lader min hånd glide ind i hans krop igen, og får denne gang fat i hans ribben. Knækker det, så det stikker mærkeligt ud af hans mave :] Ser ondt og koldt på ham. Tager endnu et hiv af min smøg.
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 15:02:29 GMT -5
Hiver det bare ud . Ser koldt på hende . ,, Jeg kan ikke mærke det "
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 15:05:56 GMT -5
"and so?" Tager endnu et hiv af min smøg. Har stadig nogle tricks ^^ ved fx. hvordan man får ens næseryg til at sætte sig op i ens hjerne. Ser koldt på ham, og puster koldt og flabet røgen op i hovedet på ham.
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 15:07:01 GMT -5
Skubber hårdt en dolk op i hendes mave .
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 15:17:39 GMT -5
Hoster smertefuldt. Griber fat om dolkens skaft, og trækker den ud. Skubber den hårdt op i hans hals. Fælder ham samtidig, og lader min hånd glide ind i hans hals, knækker hans nakke. Ser koldt og ondt på ham. Ser på hans nakke, der hvor den er brækket, stikker det ud af hans nakke. "Det bliver svært at rette op på" Siger jeg roligt, men iskoldt, idet jeg bukker mig for at samle mit bat op fra klippen, rejser mig roligt med battet hængende ved min side.. www.anythingxtreme.com/bimages/b/Bat-EA-BK35.jpg^denne skønhed
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 15:21:50 GMT -5
Fnyser koldt . Retter på min nakke. Ser iskoldt på hende . * Værre end Helena *
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 15:25:35 GMT -5
Griber fat om battets skaft med begge hænder og svinger det godt ind i hans hovede, så han drætter omkuld(?) Holder så kun battet i den ene hånd. Ser koldt og gennemført ondt på ham. "man provokerer mig ikke til en slåskamp. Og man bliver ikke ved hvis man er så heldig, at jeg giver dig muligheden til at gå" Tager endnu et hiv af min smøg, og lader let asken drysse ned på hams pande. Smider let det sidste af smøgen, og skodder den med spidsen af min sko.
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 15:27:03 GMT -5
Rejser mig op . Selvom det er svært med Knækket ryg og nakke .
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
Post by Zeth oder Chess on Nov 18, 2007 15:32:57 GMT -5
Ser mørkt på ham. Har stadig roligt fat om battet med den ene hånd, det hænger dog ned fra min ene side. ¨Tager pakken med smøger op af min lomme, smider den væk. "f*ck.. ikke flere smøger" Retter så ondt mit blik mod ham. *har han snart fået nok, så jeg kan købe flere smøger?* tænker jeg, provokeret af at han absolut skulle genoptage vores slåskamp. Vil lige nu mest af alt have smøger. Hader ikke at have en pakke på mig. Det giver en form for tryghed at have dem, så man ved man ikke løber tør hvis man bliver rygetrængende.
|
|
|
Post by Marilyn Manson on Nov 18, 2007 15:35:36 GMT -5
Går væk fra hende . Nu skal alle andre dø
|
|