Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Mar 25, 2007 7:09:45 GMT -5
Navn: Melody Kælenavn(e): Mel eller MellyAlder: 18 årFødselsdag: d. 3. oktober 1988Køn: PigeArt: Halv Havfrue/Halv Menneske/Halv animagusHvorfor kan du både være Halv havfrue/Halv menneske/halv animagus ?: Fordi hun i virkeligheden er en havfrue, men hun kan forvandle sig til et menneske fordi hendes mor var et rigtigt menneske, og derfor kan hun forvandle sig til et menneske når hun har lyst. Men hun kan også forvandle sig til en ulv/panter - Kun fordi den er begge dele, men når hun har forvandlet sig, har hun en halskæde rundt om sin hals og hun har 10 liv i den, men det er ikke nogle evner at hun kan dette her. Men hvis i syntes det er et plat svar så skriv gerne tak og giv en bedre forklaring Elsker: At snakke med andre, og snakke om andet end kærlighed. Hun elsker også at svømme, og danse. Og hun elsker også Galleria.Hader: Hun hader når der ikke er nogen som forstår hende, og hun syntes selv det er et problem. Og det hun hader MEST hvis der er for mange omkring hende !God til: Hun er god til at hjælpe andre, og høre på deres meninger da hun selv hader hvis ingen lytter til hende. Men hun er bedst til at klatre i træer, da hun jo er en panter-ulv.Dårlig til: Personlighed: Fortid: Irl. person: Evner: Andet om hende: Galleria er hendes halv lille søster og de er meget tæt knyttet til hinanden.Hendes familie og venner: ----- Resten kommer -----Billeder:
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 7:36:20 GMT -5
Ville du ikke lige finde ud af hvad den skrifttype du bruger i photoshop er? - For jeg synes altså at den er rigtig flot, og ville gerne downloade den fra nettet, eller noget - men så skal jeg jo vide hvad den hedder ;p
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 7:41:21 GMT -5
Jo jeg kan da lige finde ud af det med det samme
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 7:44:30 GMT -5
Her er den :
Parchment - Eller er det den nede i min underskrift med alle navnene ?
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 7:47:09 GMT -5
Nej, det var den - TUSIND TAK ! - Men skriver du ikke inde i søen? Den hvor Stefan er... Jeg skriver bare som ham, imens jeg redigerer i profilen, det behøer jo ikk gå hurtigt - Bare giv dig tid, bare så man får lidt afveksling... Det synes jeg nemmerlig er rart ;D
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 7:50:17 GMT -5
Jo jeg kan da prøve ;D
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 7:52:09 GMT -5
Okai ;d Skal jeg slette mine beskeder?
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 26, 2007 7:54:18 GMT -5
Nej det gør ikke så meget
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 7:56:25 GMT -5
Nå, okai
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 26, 2007 10:02:07 GMT -5
Kommentar til Art: Halv Havfrue + Halv Menneske + Halv animagus
- Man kan altså ikke være halv tre gange, hvis du forstår - så skulle hun være en tredjedel havfrue, en tredjedel menneske osv. - Men du kan vel egentligt bare skriv halv havfrue, halv animagus (menneske) eller halv animagus/menneske, eller havfrue/animagus/menneske...
|
|