Post by Misha ['3 on Jan 5, 2008 9:08:09 GMT -5
[shadow=purple,left,100]Misha[/shadow]
Navn; Misha Tushita
Kælenavn; Tushita, Missa, Wierdo ..
Live eller Namron; Namron
alder; 17
Fødselsdag; 17/6
køn; Pige
art; Magiker
Elsker; Der er mange ting jeg elsker. Mest af alt mit liv
hader; Well, at hade er et stort ord. Man kan ikke ligefrem sige at jeg hader noget, men jeg bryder mig ikko om; folk der udnytter en bestemt tøjstil til at være ond. Fx. en punker der ikke bestiller andet end at slå folk ned uden grund. Det er den slags mennesker der giver mennesker som "os,, et dårligt rygte, fordi vi også ser sådan ud, men i virkeligheden ikke er sådan.
God til; Jeg kan godt synge hvis jeg synger helt inde fra mit hjerte. Ellers ved jeg ikke hvad jeg er dygtig til. Man må fortælle mig hvis jeg gør noget fantastikskt ellers ser jeg det ikke selv. Jeg gør jo blot som jeg pleger, og er den jeg nu engang er.
Dårlig til; Jeg er dårlig til mange ting. Jeg er ikke dårlig til at have en holdning til ting, men det at få min holdning frem i en diskussion har jeg det svært med. Jeg holder mig normalt lidt i hjørnet, og lytter til hvad andre folk mener. Så kan man vel diskutere hvor smart det er, jeg kan bare ikke se en grund til at bryde ind, når jeg istedet kan lære noget af det andre siger og gør. Jeg; trods alt, stadig ung og ''uerfaren,,.
Personlighed; Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive mig selv. De fleste folk dømmer mig tit på min udstråling, og mit stille jeg. Derfor har jeg bestemt mig for at skrive hvordan andre mennesker kender mig;
Jeg har tit fået at vide at jeg er en meget stille pige. I diskussioner holder jeg mig for det meste neutral. Jeg siger ikke så meget, medmindre det er nædvendigt. De mener at det er en skam, da de synes at når jeg så endelig siger noget, er det så rent og lærerigt. Jeg kan inderst inde godt lide at få selskab a andre mennesker, men finder det selv svært at søge dette selskab. Mange mener at jeg er en sød, men også lidt pussig person og at jeg kun vil folk det bedste.
- Jeg ved ikke helt hvordan andre opfatter mig, jeg er jo bare den jeg er. Ved ikke om du er enig i denne beskrivelse, men så må man vel gøre sine egne erfaringer, ikke?
Fortid; Min fortid er ikke ligefrem dramatisk, eller noget prale om. Jeg er enebarn. Min far rejser tit rundt i landet påp sit arbejde som biolog. Min mor arbejder hjemme. Hun er designer for et mindre firma der hedder "The Designe,,. Jeg bor ikke hjemme, selvom jeg kun er 17, fik jeg lov til at flytte. Grundet af at min mor og far mener at jeg er moden nok til selv at holde styr på mit liv, og selv kan planlægge min fremtid. Jeg er i øvrigt godt igang med min uddannelse som magiker. Det er en speciel eksamen, har i læst Harry Potter?
Ej.. ikke helt ligesådan, men bøgerne relaterer meget til mit nuværende gymnasie.
irl. person; Lisa Putten Aka Denice <3
evner; Indtil videre kan jeg ikke så meget, men jeg skal nok få det lært efterhånden. Jo mere jeg øver mig, jo bedre bliver jeg jo.
Lige nu kan jeg ikke så meget andet end at "fryse,, folk. Jeg forstår mig ikke på at stoppe tiden, men det er mit næste skridt! Jeg kan også forsvare mig selv lidt, men det er ikke meget endnu. Jeg kan få en stjerne frem i min hånd, og kaste den mod en person. Den dræber ikke, men det er nok til at holde udfordren hen.
Dette er min stjerne
[shadow=purple,left,100]Photo's[/shadow]
www.uploadgeek.com/uploads456/0/top of a candystick 1.jpg[/img][/url]
www.uploadgeek.com/uploads456/0/top of a candystick 2.jpg[/img][/url]
www.uploadgeek.com/uploads456/0/top of a candystick 3.jpg[/img][/url]
www.uploadgeek.com/uploads456/0/top of a candystick 4.jpg[/img][/url]
Egentlig taget mest fordi jeg har bar' fødder, det er det er jeg mest tryg ved.
[shadow=purple,left,100]CandyStick[/shadow]
Alle skal have et magisk dyr. Jeg valgte Candy Stick. Hun er ikke særlig meget større end en Great Dane, men hendes tid er snart gået op. Det vil altså sige at jeg nok snart skal til at tage afsked til hende, da hun er ved at være en gammel tøs..