|
Post by Jack Devil [; on Sept 1, 2007 6:21:58 GMT -5
Ser en eller anden pige.. Vinker muntert ^_^ Ser mod hende.. Oo''
|
|
|
Post by | Tifanie | on Sept 1, 2007 6:22:39 GMT -5
Rejser mig og springer på ham xD
|
|
December
Full Member
whot is that wrong feeling?
|
Post by December on Sept 1, 2007 6:22:56 GMT -5
kigger hen mod drengen som vinker til mig og vinker kort igen... retter ldit på mit skæve pandehår og går så stille hen mod ham og pigen med et kort suk...
|
|
|
Post by Jack Devil [; on Sept 1, 2007 6:25:02 GMT -5
Bliver så bare overfaldet af den anden '' "argh!! " vælter bagover, og lander på min mp.3'er.. "NOOOOO >__<''" Ser mut og såret på tøsen der overfaldt mig.. *hun er ikke normal * Får hende til at flyve væk fra mig, og så lande sikkert på jorden igen. Rejser mig og samler min mp.3'er op.. Ser mut på den >_<'' Ser så mod tøsen med et fremtvunget smil, er lidt irriteret xD (december)
|
|
December
Full Member
|
Post by December on Sept 1, 2007 6:26:52 GMT -5
kigger på ham og bider mig i læben "er du okay?" spørger jeg og kigger på ham...
|
|
|
Post by | Tifanie | on Sept 1, 2007 6:27:37 GMT -5
Knurrer irriteret.
|
|
|
Post by Jack Devil [; on Sept 1, 2007 6:27:48 GMT -5
Nikker kort for hovedet.. "jeah? det' vidst kun min stolthed der er lidt såret nu ^_^" smiler kort.. "og hvem er du så?"
|
|
|
Post by | Tifanie | on Sept 1, 2007 6:27:56 GMT -5
( Skrider.. )
|
|
December
Full Member
|
Post by December on Sept 1, 2007 6:28:58 GMT -5
smiler "December" siger jeg og smiler... vugger mig lidt fra side til side men stopper så og ligger hoved på skrå "hvem er du?"
|
|
|
Post by Jack Devil [; on Sept 1, 2007 6:30:26 GMT -5
"jack ;D " smiler let ^_^ Se4r på min mp.3'er.. *vil ha' en ny én >_<''* Ser så op på hende og puster kort til en tot pandehår der glider ned i øjnene på mig
|
|
December
Full Member
|
Post by December on Sept 1, 2007 6:32:53 GMT -5
svinger kort mit hoved til det ene side så mit skrå pandehår ordner sig lidt... smiler så og nikker "Okay".. kigger ned på hans mp3 og smiler "hvor mange sange kan dig Mp3 indholde?" spørger jeg smilende...
|
|
|
Post by Jack Devil [; on Sept 1, 2007 6:47:37 GMT -5
"den kan.. " Får pludseligt et tænksomt udtryk i ansigtet.. "jeg har ihvertfald over 100 sange på indtilvidere.. " Smiler kort skævt til hende.. "aner ikk hvor mange den kan " Prøver at tænde den engang, og lyser op i et smil da der kommer lys på displayet! ;D ;D
|
|
December
Full Member
|
Post by December on Sept 1, 2007 6:49:59 GMT -5
kigger måbende på ham men så kommer et smil frem "feedt" siger jeg og ler kort... køre kort min hånd hen af min tatovering på armen og smiler kort... stryger så kort min hånd gennem mit hår...
|
|
|
Post by Jack Devil [; on Sept 1, 2007 6:51:40 GMT -5
smiler skævt.. Griner kort ^^ "tjah " Ser på hendes tatoo's.. "hvor mange har du?" spørger jeg så med et let hævet bryn ^_^
|
|
December
Full Member
|
Post by December on Sept 1, 2007 6:53:57 GMT -5
"kun to" siger jeg og kigger hen mod mine bukser hvor lige over dem titter en tatoo frem .. kigger så på min arm hvor der også er en... "har du nogle?" spørger jeg og smiler..
|
|