|
Post by Garry Lemon ^~^ on Sept 25, 2007 10:34:24 GMT -5
Kommer gående med kolde skridt.. En gren knækkes under min ene sko, men flytter ikke blikket, og fortrækker ikke en mine.. Stopper koldt op, nynner min dejlige lille melodi ^^ //http://www.youtube.com/watch?v=zs-UBkKUtOU
|
|
|
Post by kyo Sohma on Sept 25, 2007 13:33:29 GMT -5
ligger på taget og kigge rop i himlen...
Ninet. går stille rundt udenfor...
|
|
|
Post by kagura on Sept 25, 2007 15:26:31 GMT -5
Kagura stod udenfor døren og bankede på døren til Kyo, Yuki og Shigures hus. ,,Kyo?" Kaldte hun... I sine hænder holdte hun en lille pakke.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Sept 25, 2007 15:33:04 GMT -5
er lige kravlen ned fra taget og høre så en banken på døren.. så høre ejg en kalde på mig, høre godt at det er Kagura.. går hen til døren og åbner den, kigger på kagura og smiler stille "hej"
|
|
|
Post by kagura on Sept 25, 2007 15:35:14 GMT -5
Kagura hævede sig og kyssede Kyo's hage... Det var de eneste sted hun kunne nå.. Så puffede hun til ham og gik ind... Uden at sige hej, stavrede hun ind i stuen og satte sig ned.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Sept 25, 2007 15:36:10 GMT -5
kigger undrende efter hende og løfter et øjenbryn og går så efter hende...
|
|
|
Post by kagura on Sept 25, 2007 15:36:54 GMT -5
Kagura har lagt pakken midt på bordet.. Hun skæver hen til Kyo da han komemr ind og smiler til ham.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Sept 25, 2007 15:38:01 GMT -5
nikker til pakken "Hva er det?" smiler skævt og sætter mig ned...
|
|
|
Post by kagura on Sept 25, 2007 15:41:59 GMT -5
,,Noget... Til dig" Svarede Kagura og smilte kort, i pakken var en lille æske, med en masse billede, fra da de var helt lille til nu... Og i bunden lå en halskæde... Sådan en dims-ting hvor man kunne åbne vedhænget og der var to små billeder af Kyo og Kagura.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Sept 25, 2007 15:44:17 GMT -5
kigger på hende og smiler "virkelig?" kigger lidt på pakken og får helt lyst tila t åbne den "må jeg åbne den?" spørger jeg bedende og laver katte øjne XD (Hunde øjne, katte øjne. you get it? get it get it get it get it get it get it get get it get it get it??)
|
|
|
Post by kagura on Sept 25, 2007 15:47:04 GMT -5
( Ja ! XD )
,,Selfølgelig" Svarede Kagura og smilte munter ,,Men jeg vil ikek se... jeg vil bare begynde at græde" Hun kravlede ned under bordet.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Sept 25, 2007 15:51:30 GMT -5
griner kort og smiler så "Okay" tager pakken og åbner den forsigtigt for ikke at ødelægge papiret... tilsidst giver jeg op og flår det af med et hurtigt ryk... åbner så æsken og kigger på billederene ... begynder at få bitte små tårre i øjnene og prøver så godt jeg kan at tørre dem væk men det kommer hele tiden nye... får så øje på halvskæden og tager den op... åbner den der dims med de to billeder ind og kigger på det... så bredes et smil og tørre tårrene væk med mit ærme "mange tak Kagura-chan " siger jeg helt rørt over det hun har givet mig...
|
|
|
Post by kagura on Sept 25, 2007 15:52:25 GMT -5
,,Du må ikke takke miig!.. .jeg begynder bare at græde!" Udbrød Kagura, nede under bordet.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Sept 25, 2007 15:54:19 GMT -5
kigger på hende og kravler så ned til hende og ligger så mine arme om hende i et kram ...
|
|
|
Post by kagura on Sept 25, 2007 15:57:37 GMT -5
,,IH!" Kagura lukkede øjnene og brød så ud i gråd ,,Jeg elsker Kyo-Kyo så meget!" Hun omfavende ham, hulkede ind til ham
Yuki kom stavrende ind i stuen og kiggede ind under bordet ,,Hej frk. Kagura-San.. Hej dumme kat.." Han rejste sig og gik ud i køkkenet.
|
|