Safira Jameson
L
->::<- Beskriv dig selv ->::<- Dum som en d?r, og gr?nsel?st irriterende x)
|
Post by Safira Jameson on Dec 15, 2007 14:18:26 GMT -5
Sidder lænet op af et træ, har snakket med leon om det, bare for at få afløb for hvordan jeg havde det.. tænker først nu på at det måske ikk lige var ham jeg sku' ha' snakket med, da han tager sådanne ting ret personligt... OO *I hate him, what do I care? * Achmet xD Går ved siden af Leon. Den eneste jeg kender, det virker bare ikke som om han vil kendes ved mig? xD Kan heller ikk lide ham, han bliver ved med at sige at jeg er død .. det er jeg ikkeh! ^^ "I'm just boney ^^ I feel fine'ch" Leon: Går roligt ved siden af den der dukke >_< Hader den meget.. den er så dum og den bliver ved med at gå ved siden af mig.. __ _'' Ser søgende rundt, afsikre min pistol, og sikre den så.. gør dette et par gange mens jeg går x)
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Dec 15, 2007 14:23:43 GMT -5
kommer stille gående med Mimi i mine hender, har fåget min stemme tilbage, *dumme mand.. han var rigtig ond* tænker jeg og vender så blikket ned mod Mimi, og kigger så rundt. "Åhh, gud Mimi, hvor er vi dog kommet hen?" spørger jeg Mimi og kigger rundt efter nogen der måske kan hjælpe mig, dog tror jeg ikke jeg vil snakke med en, også hvis der vil være en her.. jeg kigger ned på Mimi og rynker på mine øjenbryn "du har stadig ikke svaret mig.."
|
|
Hizumi
L
Do not fuck me up.
|
Post by Hizumi on Dec 15, 2007 17:17:30 GMT -5
Kommer køligt gående . Er vildt bleg som altid.
Tsukasa . Kommer slentrende . Gaber stort
|
|
Safira Jameson
L
|
Post by Safira Jameson on Dec 15, 2007 17:20:52 GMT -5
Nynner stille og roligt, imens jeg holder om mig selv.. (det link jeg sendte dig)
Leon: Det lykkes mig at slippe af med achmet.. - heldigvis.. Ser let rundt, er frygtelig vred idag Oo
|
|
Hizumi
L
Do not fuck me up.
|
Post by Hizumi on Dec 15, 2007 17:22:41 GMT -5
Klør mig i nakken . Ser træt rundt .
Tsukasa : Begynder roligt at nynne.
|
|
Safira Jameson
L
|
Post by Safira Jameson on Dec 15, 2007 17:28:51 GMT -5
Ser Tsukasa.. *I wanna kill him so bad* Går forbi leon, og tager i det samme hans pistol, skyder koldt mod ham fyren. Mit had til ham er utrolig stort OO
Leon: Ser på min hånd hvor jeg havde min pistol, "hør.. kvinder kan ikke.." Ser mod ham hun skyder, og smiler overbærende da hun ikke rammer(?) "kan ikke håndtere en pistol.. " Rækker hånden frem. "give it back.. " Tager den og skyder fyren i benet. "sådan skal det gøres.. " Smiler formeldt ^^
|
|
Hizumi
L
Do not fuck me up.
|
Post by Hizumi on Dec 15, 2007 17:34:12 GMT -5
Hører skud . Klør mig i nakken .
Tsukasa . Tager mig til benet . ,, Sindsforvirrede mennesker "
|
|
Safira Jameson
L
|
Post by Safira Jameson on Dec 15, 2007 17:39:10 GMT -5
Ser på pistolen og så på leon. "teach me" ser hen på tsukasa. "remeber? You own me"
Leon: ser hen på fyren.. "var det..?" smiler ondt.. "haha nårh ^^" Giver hende pistolen, "altså.. det er meget enkelt, prøv at fokuser på .. skydeskiven " ser på ham, og så hen på hende, retter pistolen rigtigt.. "og så skyder du.."
|
|
Hizumi
L
Do not fuck me up.
|
Post by Hizumi on Dec 15, 2007 17:43:35 GMT -5
Går mod skudne . Ser Tsukasa . Løfter et bryn går hen til ham uden at vide jeg har stil mig som skydeskive xD
Tsukasa. Tager mig til benet . Bider mig i læben . * det går virkelig godt for mig *
Hizumi. ,, Er du okay ? " Ser på ham . Støtter ham . Han er jo min 'ven' .
|
|
Safira Jameson
L
|
Post by Safira Jameson on Dec 15, 2007 18:07:51 GMT -5
Ser hizumi sænker pistolen.. OO
Leon: "wtf? " ser hen på hende.. og så hen på fyrene.. "hvis den ene ikk havde pink hår.. ville de være fulstændig idendiske.. OO"
Safira: Ser målløst mod dem.. går hen og sætte mig på en bænk.. "hvorfor fanden har hizumi ikk sagt noget til ham endnu Oo"
|
|
Hizumi
L
Do not fuck me up.
|
Post by Hizumi on Dec 15, 2007 18:11:10 GMT -5
Ser mod en eller anden fyr . Løfter et bryn . Ser så hen på Safira .
Tsukasa . Bider mig hårdt i læben
|
|
Safira Jameson
L
|
Post by Safira Jameson on Dec 15, 2007 18:21:55 GMT -5
Ser hen på hizumi. Ser så hen på leon.
Leon: ser på ham med det påinke hår.. Kan ikk lade være med at skyde ham i det andet ben x] "sorry... skal snart til at sikre min pistol ^^"
Safi: Ser hen på leon OO Hoster kort og tager hans pistol.. ^^
|
|
Hizumi
L
Do not fuck me up.
|
Post by Hizumi on Dec 15, 2007 18:24:02 GMT -5
,, Safira styr din ven forhelved " Støtter Tsukasa.
Tsukasa. Lukker kort svagt mine øjne. Bider mig hårdt i læben.
|
|
Safira Jameson
L
|
Post by Safira Jameson on Dec 15, 2007 18:46:38 GMT -5
"så må du fandme styre din! Er du klar over... " Ryster på hovedet rejser mig op.. "Du skal fandme være glad for at jeg ikke har kastreret din såkaldte 'ven' der render rundt og narrer andre folk.. !"
Leon: ser fra den ene til den anden.. "gosh.. >_<''
|
|
Hizumi
L
Do not fuck me up.
|
Post by Hizumi on Dec 15, 2007 18:49:27 GMT -5
,, Du kender han ikk som jeg gør . " Hader at skændes med folk. Støtter forsat Tsukasa. ,, Det kan sku godt være at han narrede dig men hvem anden vil ikk gøre det ? " Ser hen på hende .
Tsukasa . Ser hen på hende tøssen .
|
|