|
Post by Valiree - Babsi on Oct 14, 2007 11:12:00 GMT -5
Går rundt . Smiler ondt.
|
|
|
Post by Valiree - Babsi on Oct 14, 2007 11:16:10 GMT -5
Sparker til en sten. Ser rundt,
|
|
|
Post by Valiree - Babsi on Oct 14, 2007 11:22:38 GMT -5
Tager en dukke op af lommen . Flækker hovedt af den.
|
|
Kisaki - san
Junior Member
Talk about love ~Talk about dead
|
Post by Kisaki - san on Oct 14, 2007 11:45:29 GMT -5
Sidder på en gravsten formet som et uhyggeligt kors.. Ser rundt med mine iskolde øjne, og piller let ved mine negle. *jeg har et problem jeg skal have ryddet af vejen. Et meget seriøst problem. Faktisk så seriøst at jeg ville gøre alt for at få personen fjernet fulstændigt fra jordens overflade*Tænker jeg roligt, men meget koldt. Tager stille fat om skaftet på mit sværd. *the only beauty of life*
|
|
|
Post by Valiree - Babsi on Oct 14, 2007 11:47:20 GMT -5
Strækker mig ,, Dead littel doll " smider den. Ser rundt
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 14, 2007 11:55:47 GMT -5
Ser hende pigen, kan mærke at jeg ikke er vild med hende mere, og opfatter nu hvad det i virkeligheden er der er sket.. *ooh.. she's so dead now^* Tager mit sværd, og når om bag et træ, hvor hun står, borer sværdet ind i hendes ryg. - Er jo blevet mere og mere imun overfor hendes evne, da jeg nu er forberedt på det.. Trækker sværdet ud af hendes ryg, og siger så, som en kold og nådesløs hvisken. ¤the little girl liked to play, liked to play with other peoples feelings, but one day, one of the people notice that she was playing.. ¤ Bøjer mig helt frem mod hendes venstre øre, da jeg jo står bag hende, og hvisker så ondskabsfuldt.. ¤and do you know how the story ended? This person, killed the little girl¤
|
|
|
Post by Valiree - Babsi on Oct 14, 2007 12:00:06 GMT -5
Gisper ,, Jeg ... Det var kun for sjov " * Not my back *
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 14, 2007 12:02:52 GMT -5
Ser ondt og iskoldt på hende.. ¤that's why the little girl died in the very ending¤ Lader spidsen af sværdet glide ned af hendes rygrad. Sætter så en fod for hendes ryg, og skubber hårdt til hende, med foden.
|
|
|
Post by Valiree - Babsi on Oct 14, 2007 12:05:24 GMT -5
Falder forover. Når at tage det meste af stødet med hænderne . ,, I'm so sorry .. "
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 14, 2007 12:07:19 GMT -5
"I know.. but in this situation, sorry dosen't help" Sparker hende hårdt i maven, da hun ikke har rejst sig op endnu.
|
|
|
Post by Valiree - Babsi on Oct 14, 2007 12:11:46 GMT -5
Tager mig til maven . Tager så fat i hans ben, vælter ham. ,, Det burde det " Gør så han elsker mig igen xD
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 14, 2007 12:14:50 GMT -5
Evnen virker dog ikke ligeså godt som den gjorde sidst. Vælter bagover .. Ser hen på hende, koldt.. *I can't go around and be in love* Rejser mig op, har et fast greb om sværdet. Hæver det over hende, Hakker hende i ryggen, og lukker mine øjne idet sværdet rammer. - har det jo ikke ligefrem dejligt med at skulle rydde en person jeg har følelser for af vejen..
|
|
|
Post by Valiree - Babsi on Oct 14, 2007 12:18:26 GMT -5
Vender mig . ,, Im not dying " Ser op på ham . Rejser mig med mange smerter i ryggen . Tager fat om hans hånled .
|
|
Kisaki - san
Junior Member
|
Post by Kisaki - san on Oct 14, 2007 12:19:45 GMT -5
Sætter sværdets blad ved hendes strube.. "move.." Siger jeg så, og bakker let, tåler ikke kærlighed .. Ser stadig koldt på hende, men er i virkeligheden lidt desperat nu
|
|
|
Post by Valiree - Babsi on Oct 14, 2007 12:25:12 GMT -5
Ser koldt på ham. ,, Indse det du kan ikke undgå mig . " Smiler ondt. ,, Hvis jeg dør forbliver jeg i dig .. Hjemsøger dig "
|
|