|
Post by Isabella *EMååw xD * on Jan 31, 2008 16:58:49 GMT -5
a. nyder det og køre en hånd ned af ham..
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 11:03:12 GMT -5
Kommer koldt gående.. Ser lidt rundt med et lettere forvirret blik Oo'' Kan ikke finde rundt i mit liv mere.. * - har jeg overhovedet et liv mere ? O.o*
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 11:06:21 GMT -5
Raven: går ind på kirkegården.. ser melina.. Går koldt mod hende.. dog med et mere venligt blik end jeg plejer :') " hellow.. " siger jeg så..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 11:17:51 GMT -5
Sidder med en gravsten. Har et par stramme jeans på og en top, med en mørk jakke udenpå.. Sidder med benene over kors og armen hvilende på låret, og hoved hvilende i håret. Bander og svovler over jeg ikke kan holde ud at være kvinde mere x'D
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 11:23:06 GMT -5
Ser raven.. * oh my .. * "hey .. " siger jeg bare koldt og viger mit blik væk.. ser en kvinde der sidder og bander over et eller andet? tager blikket væk igen.. tager så mig blik der over igen.. " er det? " Raven: retter mit blik samme sted som hendes.. Tar hånden op foran munden for ikke at flække af grin ^^'' "ANDY ! " .. råber jeg og begynder så at grine xD
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 11:26:03 GMT -5
Får bare et meget provokeret ansigtsudtryk og hans banden bliver lavet om til små forbandelser, hvilket det altid gør når han er gal x'D
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 11:28:14 GMT -5
" Luk raven! " siger jeg strengt >__<'' Går mod andy. " hvad er der sket? ;o " siger jeg med et meget overrasket udtryk ..
Raven: går med hende mod ham.. *omfg*
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 11:31:10 GMT -5
Bliver bare stædigt siddende =___=.. Bander lavt videre ,, mwaarh.. Hvad ligner det ö? "
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 11:35:10 GMT -5
// mad ö
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 12:15:53 GMT -5
Back//
Melina: Ser på ham.. " well.. det ligner noget helt forkert.."
raven: Ser på ham.. Smiler skævt.. " Andy.. jeg er nødt til at sige det... Din feminene side klær dig ikke xD"
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 12:17:15 GMT -5
Fnyser kort af Raven ,, mwaarh.. Så må du have dårlig smag =__= " siger jeg bare, er blevet jagtet rundt i byen, og det eneste sted jeg kunne få fred er her, eller sammen med tigerne.. Rejser mig så op, ser lidt på dem.
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 12:21:43 GMT -5
Ser koldt mod raven.. * G'rrr raven!!!! * " du kan da fikse det kan du ikke raven? " siger jeg bare..
Raven.. "joda.. " siger jeg bare uden rigtigt at vide hvad jeg svare på xD.. Ser så på hende da det går op for mig hvad hun spurgte mig om.. " tjo tja.. Jo det kan jeg da.. men det gør ondt på personen ? " ser på andy..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 12:30:16 GMT -5
Hælder opgivende hoved på skrå ,, alt gør ondt nu til dags =__=.. Og det nytter alligevel ikke noget " Kaster kort med hoved og ser over skulderen, så det lange tykke lille ariel hår rigtigt kommer til syne. Det hjælper alligevel ingenting, Sisse har nægtet at ville se mig nu, alt er ødelagt.. Satans..
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 12:31:58 GMT -5
Ser på ham.. " okay :/'"
Raven: Sukker.. " Hvorfor hjælper det ikke noget? nyder du måske at være kvinde? " ser på ham..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 12:39:54 GMT -5
,, Luk ædespalten Raven =__=.. " brummer jeg bare tvært ,, og bland dig udenom, " rynker kort på næsen da han jo godt kender Sisse.. Selvom Sisse er bange for ham nu, hvertfald hvad jeg har forstået. Vender hoved mod dem og lukker øjnene et øjeblik.
|
|