|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 6:50:54 GMT -5
Står med skøjterne på og ser på isen med store øjne. Træder så ud på isen og basker med armene i et hvin, og falder bagover på røven. ,, Daaaaaaaaamn o.O ''
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 7:12:50 GMT -5
Magz kommer roligt gående med Mimi i hænderene ... hun kigger rundt før hun får øje på en pige som hun straks går hen til "Haij!!!" siger Magz glad med et stort baby smil.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 7:14:13 GMT -5
Ser op og får øje på en bette pige O____O" ,, hejlow! '' udbryder jeg så med et smil og et grin, og prøver på at komme op igen >__<""" ..
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 7:16:18 GMT -5
"Jeg er Maaaaaaaaaaaaaaagz , og det her er Mimi!" rækker min Kanin bamse hen mod damen med et stort smil... man kan godt se hvor tynd og hvor sulten jeg er da jeg jo bor ude på gaderene.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 7:22:11 GMT -5
,, Hej Magz- og mimi! xb '' siger jeg i et grin og støtter mig til kanten ved isbanen. ,, Jeg er Lina. '' siger jeg og sætter mig på kanten.
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 7:24:27 GMT -5
Magz sætter sig op ved siden af Lina "Jeg er 5 år" sagde Magz så og smilte stort. hun rettede kort på hendes kjole og så satte hun Mimi på sit skød.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 7:30:51 GMT -5
,, Jeg er 18! det er hårdt at være 18 ._. '' siger jeg, men ender det hele i et grin.
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 7:32:29 GMT -5
"Woow , du er stooooooooooooooor!!!" udbryder Magz og klapper i hendes små hænder. "hvor bor du?" spørger Magz så med sit hoved lagt på skrå og et stort smil smørret på sine læber.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 7:41:37 GMT -5
,, o.O .. her i Los Angeles? '' siger jeg og smiler kort.
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 7:44:47 GMT -5
"nej jeg mener.. i hvad for et hus bor du i?" kigger på hende "har du en familie?" spørger ejg så og kigger ned "jeg har ingen familie... jeg bor ude på gaden..." mit ansigt bliver langsomt trist ".... da jeg var lille lod min mor min være herude... siden da har jeg været helt alene..." en lille glimtende tårre glider stille ned af min kind og falder ned på jorden.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 7:48:17 GMT -5
Sidder lidt Ó_______ó .. kan ikke lide folk eller børn for den sags skyld, som græder. ,, Jeg bor hvor jeg bor. min familie bor i florida. Jeg er her alene. '' smiler bare for mig selv. mwåhå, endelig fri fra forældrenes kløer X3!
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 7:52:45 GMT -5
Magz kigger op igen med et smil "Fedt, så har vi noget tilfeldels!" et grin udslipper Magz's læber og hun rejser sig op for derefter at begynde at dreje rundt om sig selv med et grin.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 8:00:26 GMT -5
,, pas nu på du ikke falder på isen o.O '' siger jeg imens jeg ser på hende.
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 8:03:21 GMT -5
"Oka, aaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyy!!!!!!!!!!!" og med et kort skrig falder Magz på numsen ned på isen og kigger op på Lina ... pludselig bryder hun ud i et hysterisk grin .. hun tager fat i Mimi som landte ved siden af Magz "EJ hvor var det sjovt ik Mimi?!"
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 8:18:44 GMT -5
Ser på hende med underlige øjne. Griner så bare lidt. Rejser mig og prøver at skøjte lidt rundt o___o"
|
|