Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 8:21:45 GMT -5
Magz rejser sig og gnupper sin hånd som også fik et lille slag.. så går hun forsigtigt hen af isen og hen til Lina og rækker min hånd frem mod hende "mig slog mig" siger Magz med store hundeøjne.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 8:39:01 GMT -5
,, Det gjorde jeg også før. '' siger jeg og klapper mig selv på røven ^^" .. ,, Men livet er uretfærdigt- bær' over med det D: ''
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 8:44:20 GMT -5
Magz kigger på Lina "Men jeg er altså mindre end dig.. jeg skal have et av av pust så det heeeeeeeeeeeeele vil gå væk igen!" siger jeg med et stort smil.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 8:45:31 GMT -5
,, jeg puster ikke o.O '' siger jeg og ser underligt ned på hende i et grin. Falder så på røven igen >_________<" ..
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 8:49:40 GMT -5
"jamen..." mumler Magz mens hun begynder at få tårre i de store uskyldige hundeøjne.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 8:50:29 GMT -5
Rejser mig med besvær og mumler nogle spydige bandeord, ømmer min røv x3. ,, livet er uretfærdigt ._. kom ikke her med de øjne >__> ''
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 8:59:26 GMT -5
nogle tårre triller ned af mine kinder og nye dukker op i mine store uskyldige øjne.
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Mar 21, 2008 9:02:45 GMT -5
( Oh my oo' Magz minder mig om min grandkusine xD Ohh.. Forresten.. Halløj XD )
Står kort ude på sidelinjen og binder mine skøjter >:].. Kunstskøjter, mine egne.. Ikke de der lorte nogen man kan leje, de gør ondt og skøjte i nemmerlig ! Hopper hen til en åbning, har jo mine skøjter på, træder ned på isen, er dog kort lige ved at vælte men når lige at genvinde balancen o_____________O ,, Eiik ><.. " mumler jeg bare, er vist lidt ude af træning. Kaster kort med hoved, har været for doven til at sætte mit hår, og har også mine briller på oo'
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 9:03:10 GMT -5
,, aaaaaaaar stop it! >________<""" ... '' kommer det fra mig og ser ned på hende.
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 9:10:06 GMT -5
(Yaaaaaaay!!! .... er det godt ? xD )
Magz kiggwer med sårede øjne på Lina og så vender hun sig om med Mimi i sine hænder og marcere væk fra Lina.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 9:11:40 GMT -5
,, Børn O___O" .. '' kommer det fra mig og ser efter hende. Griner så bare lidt xD. ,, omg, jeg har lige fornærmet en 5årig pige? der skal vidst heller ikke så meget til det ._. ''
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 9:14:55 GMT -5
( Line hvad hedder du på arto? ._. og vampirefreaks? hvis du har sådan én? )
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Mar 21, 2008 9:18:29 GMT -5
kigger tilbage på Lina "jeg er ikke en lille pige... jeg klare mig selv meget bedere end dig.. se selv hvad der er sket med dig siden du ikke passer på dig selv.." nikker kort mod hende "ja det er sikkert hårdt at være ligsom dig ik også Lina..." Magz krammer Mimi indtil hende.
|
|
|
Post by Lina Limely ô.ô on Mar 21, 2008 9:19:53 GMT -5
,, Hov hov lille pige, man skal ikke provokere andre, for de kan gøre ondere ting mod dig ^^ '' siger jeg i et grin. Smiler bare afvigende.
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Mar 21, 2008 9:21:35 GMT -5
( Nej XD )
Kaster kort med hoved for man kan se de blå øjne, og for jeg kan se >:] Skøjter lidt frem og ser kort på en lille pige som går rundt med en legetøjskanin oo''
|
|