|
Post by emma1 on Sept 16, 2007 11:31:47 GMT -5
Sætter mig ned på jorden og river græs op >< totalt stenet ^^
|
|
|
Post by emma2 on Sept 16, 2007 11:36:10 GMT -5
Kommer gående med min lyserøde paraply ^^ Selvom at det ikke regner.. Er allerede kommet mig over lars larsen og mændene ?
|
|
|
Post by emma2 on Sept 16, 2007 11:44:22 GMT -5
( out. Mad -.-' OG LEKTIER >< )
|
|
Miss No Name
New Member
a bite of an apple, is a bite of life
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 15:45:34 GMT -5
Tudser lidt rundt for mig selv.. Ved ikke rigtig hvad jeg laver her på stationen.. men anyway, jeg er stadig i live, sååeh Oo
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
Never lock in to my eyes! Because I see your lies!
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Oct 27, 2007 16:26:48 GMT -5
Kommer koldt gående.. har en smøg i munden..
|
|
Miss No Name
New Member
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 16:34:02 GMT -5
Ser rundt for mig selv, koldt og ligegyldigt på en der skuler.. *geeeez __ _''* Tænker kort over nogle ting, og tæller så mine penge, putter dem tilbage i min lomme. Ser rundt, ved godt hvad man gør når man mangler 2000 til en bolig..
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Oct 27, 2007 16:39:16 GMT -5
stiller mig koldt op af en væg, hvorefter at der kommer en hætteklædt fyr over til mig.. Ser koldt på ham. " har du pengede ? "
|
|
Miss No Name
New Member
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 16:42:04 GMT -5
Ser nogle udveksle penge, bider mig i læben.. *det er meget fristende.* Skubber mig let væk fra muren jeg stod op af før, og slentre roligt forbi dem´.. overvejer min situation.. går hen til en kiosk, betragter dem dog stadig, roligt. - *du har alt under kontrol nona, alt at vinde, intet at miste*
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Oct 27, 2007 16:47:27 GMT -5
Giver fyren 3 kanyler, og en pose med noget pulver.. " og smut så .. " Putter pengende i lommen... Smider min smøg..
|
|
Miss No Name
New Member
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 16:52:29 GMT -5
Når ikke at opfatte hvor mange penge der er .. *sh*t* Ser lidt rundt, ved at jeg har brug for de penge, men fyren der ser ikke ligefrem ud til at være nem at bestjæle.. *hm.. think think think* kender mine evner, men stadig, hvis jeg kan undgå det?
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Oct 27, 2007 16:58:19 GMT -5
Ser rundt.. Har læst tøsen.. " du kan ligeså godt drømme videre .. " siger jeg koldt til hende..
|
|
Miss No Name
New Member
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 17:00:16 GMT -5
Gaber let bag min håndflade.. "oh yeah i Know ^^" Ser gennemført koldt på ham. bliver egentlig ikke overrasket over det han siger, vidste jo et eller andet sted, at han var for klog til det ^^ *så kom dog her og giv mig pengende så jeg slipper for alt andet? * tænker jeg kort..
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Oct 27, 2007 17:03:03 GMT -5
inhalere koldt.. Kigger så på mit rolex ur.. ( fik det af en der ikke ku betale med andet xD ) Rykker mig så fra der hvor jeg står, og til den anden side af vejen.. Hvor der lidt efter kommer en luder lignedene tøs hen til mig.. " Du er sent på den med at betale.. " siger jeg koldt.. der høres et lille klik fra en pistol der bliver ladt.. " You fucking whore.. "
|
|
Miss No Name
New Member
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 17:05:04 GMT -5
Ser mod ham.. *hm.. a buisness man.. must be f*cking rich.. * Bider kort tænksomt i min læbe, ved at mine tyvagtige specialer ikke er meget værd når personen allerede ved det.. *a shame.. * Ser let rundt, får øje på en fyr i jakkesær, og med fint glat hår. Knækker kort fingre..
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Oct 27, 2007 17:07:39 GMT -5
skyder så bare tøsen.. Bider mig så fast til hendes hals.. " sorry babe.. Money makes me live " kaster hende så væk.. Ser mod den anden tøs..
|
|