Miss No Name
New Member
a bite of an apple, is a bite of life
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 17:18:25 GMT -5
Går om bag den der fintpåklædte fyr, tager hans tegnebog, da den er i hans baglomme, vender mig så roligt og går væk med tegnebogen mellem to fingre, manden opdager ikke en skid, da jeg er meget dygtig til den slags Tjekker tegnebogen, men finder ikke så mange penge, finder et pas, et sygesikringsbevis, men intet dankort.. "that son of a bitch" mumler jeg koldt for mig selv, tjekker hans tegnebog helt igennem..
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
Never lock in to my eyes! Because I see your lies!
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Oct 27, 2007 17:19:56 GMT -5
Står lige pludselig bag hende.. " en lommetyv.. hvor originalt.. " siger jeg koldt ..
|
|
Miss No Name
New Member
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 17:28:50 GMT -5
Skænker ham ikke et blik, leder blot koldt videre. "hvad gør man bår ens mor bader i penge hos de kongelige, mens hendes datter måd leve på gaden?" ser stadig koldt ned på tegnebogen, og kaster den hen i en skraldespand, da jeg har taget det af mulig værdi. "man stjæler for at tjene til føden min ven" siger jeg blot koldt..
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Oct 27, 2007 17:36:27 GMT -5
Ser koldt på hende.. " eller får sig et job. " siger jeg med en nedladende stemme..
|
|
Miss No Name
New Member
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 17:41:37 GMT -5
"I have" svarer jeg blot kold ^^ "I'm cleaner " ser roligt mod pungen, og så hen på manden jeg stjal den fra.
|
|
¤ John hope ¤ 17
L
|
Post by ¤ John hope ¤ 17 on Oct 27, 2007 17:49:17 GMT -5
Smiler skævt.. " okay then.. " Betragter hende kort..
|
|
Miss No Name
New Member
|
Post by Miss No Name on Oct 27, 2007 17:56:34 GMT -5
Ser kort rundt, ser ned på min bas, har stadig ikke gidet at vende mig for at se på ham, da han står bag mig. Piller ved min ring i læben, og trommer let med mine fingre på min bas.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 8, 2008 22:01:44 GMT -5
|
|