|
Post by Miu-chan :B on Mar 18, 2007 14:12:36 GMT -5
((næh, men jeg skal joh ogs først fremlægge tirsdag, !?))
|
|
|
Post by ashley on Mar 18, 2007 14:13:15 GMT -5
((det skal jeg ogs, men hvornår skal vi egentlig aflevere den ??))
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 18, 2007 14:15:17 GMT -5
((Så er jeg på igen - hvor længe jeg kan ve' jeg ikk'...))
Cinzia; Trækker på skuldrene ,, Han er vampyrjæger, og så vel mine tænder. Han sagde også at mine ører var irriterrende " Himler med øjnene ,, Jeg ka' nu ikke se hvorfor? "
Stefan; Ser trist på Luz
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 18, 2007 14:21:04 GMT -5
Raymon: "hmm... Det virker lidt mærkeligt, .?"
Luzifer: lader ligeglad få tåre trille ned af min kind *man kan alligevel ikk se det når det regner, og min mascare er det mindste jeg bekymrer mig om nu, !!*
|
|
|
Post by ashley on Mar 18, 2007 14:22:13 GMT -5
((Yoh! Regitze ? d:))
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 18, 2007 14:23:22 GMT -5
((hmm.. ved jeg ikk, ? jeg aflevere bare tirsdag, ??))
|
|
|
Post by ashley on Mar 18, 2007 14:25:19 GMT -5
((okaie, såeh gør jeg ogs det ;P))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 18, 2007 14:26:36 GMT -5
Cinzia; ,, Det gør ikke så meget. Det er healet... " siger jeg stille, med et lille smil
Stefan; Sidder bare stadig på hug ved siden af ham Sukker igen, og ser ned på jorden Bruger min stav som støtte, imens jeg sidder på hug Har stadig virkelig meget lyst til at lægge en trøstende arm om ham, men tror stadig ikke at det er en god idé lige nu...
Lena; Kommer gående, med min kappe tæt om mig Ser rundt i mørket i gyden Får øje på Stefan... Og Luzifer? Går hen til dem *De ser triste ud?! Især Luzifer. Er han stadig ked af det pga. Stefan? Det ser sådan ud...!? Men...* Sætter mig på ned på knæ, på den våde jord, ved siden af Luzifer Ser nysgerrigt på ham Synes jeg kan se noget der minder om tårer - men det kunne jo ligeså godt være regnen Lægger armen rundt om ham, og giver hans skulder et lille klem
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 18, 2007 14:33:45 GMT -5
Raymon: nikker i form af et 'okay' ser så bare på hende med mine mørke rolige øjne
Luzifer: ser på hende som jeg aldrig ka huske hedder lene eller lena ser lidt ned igen ved ikk rigtig hva jeg skal gøre af mig selv har mest af alt lyst til at forsvinde ind i en anden verden, hvor Galleria ikk eksistere hvor ingen eksistere - kun mig og stefan, kun mig og ham
|
|
|
Post by ashley on Mar 18, 2007 14:35:06 GMT -5
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 18, 2007 14:36:37 GMT -5
((hva skal jeg svarer??))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 18, 2007 14:37:28 GMT -5
Lena; Holder stadig trøstende om ham, uden at sige noget Ser over mod Stefan, med et spørgende blik
Stefan;¨ Nikker som svar til Lena
Lena; Nikker så, har lyst til at sige noget, men ved at 'der er ikke noget du kan gøre ved det' ikke virker
Cinzia; Ser også bare på ham
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 18, 2007 14:38:13 GMT -5
(*Tude* skal lige til at gå igen - lige om lidt tror jeg...)
|
|
|
Post by ashley on Mar 18, 2007 14:38:14 GMT -5
((dhu skal sige , 'ja' for jeg skal spørge dig om noget d:))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 18, 2007 14:43:15 GMT -5
Cinzia; ,, Nå, øhm... " prøver på at finde på noget, der kan starte en samtale ,, Tja... Du har vel fundet ud af at jeg er fra Italien? "
|
|