Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 19, 2007 9:27:38 GMT -5
Eragon :
Går tættere på hende og stryger hende over håret. Ser ned på drengen, og går nogle skridt tilbage. *Er det hendes "Nye" Kæreste ?* Ved ikke om jeg skal blive sur eller ked, står bare og ser på drengen som om han er farlig.
Cole :
Kommer løbende og ser Lena, men opdager ikke de andre. Løber hen til hende og stopper. ,, Hej smukke har du savnet mig ? " Spørger han om og ser underligt på drengen (Eragon). ,, Hvem er du ? " Spørger jeg så om og ser undrende på ham.
|
|
|
Post by Joni/Ashley on Mar 19, 2007 9:28:29 GMT -5
miley:
"nej! ,, nej jeg vil ikk synge med på din sang, det regner..." xd
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 19, 2007 9:29:11 GMT -5
Cinzia; Nikker ,, Jeg kan ikke huske noget om mine forældre... Det tidligste minde jeg har, var da jeg var omkring fem år. " Laver en grimasse (og himler med øjnene - med et lille smil)
|
|
|
Post by Joni/Ashley on Mar 19, 2007 9:29:26 GMT -5
Luzifer: ser på de to drenge, . *??*
|
|
|
Post by Joni/Ashley on Mar 19, 2007 9:29:47 GMT -5
Raymon: nikker bare, ..
|
|
|
Post by Joni/Ashley on Mar 19, 2007 9:30:57 GMT -5
ashlee;
kommer gående, går hen til nogler uderlige hoveder xD (lena, luzifer, cole, stefan, eragon.)
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 19, 2007 9:31:28 GMT -5
Stefan; ,, Ehm... Hva' sker'er her? " Ser undrende fra Lena til drengene * Hva' har 'u gang i for tiden, Leannia? *
Lena; ,, Hvad ?! " Ser undrende på Cole - og en smule irriterret En smule nervøst mod Eragon og igen undrende - og en smule bekymret - på Luzifer * HVAD sker der her !!? Han hader mig jo ! *
|
|
|
Post by lilly on Mar 19, 2007 9:32:55 GMT -5
"Nårhh" griner.
Oliver: Kommer gående med hænderne i lommerne.
Shemigami: Går stille afsted. Kigger ned i jorden. Har min hætte på men man kan se mit hår. Mærker jeg har tårer i øjnene *Vær stærk Shemi. Lad ham ikk slå dig ud, glem ham..* siger en stemme i mit hoved.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 19, 2007 9:34:48 GMT -5
Cole :
,, Jeg er ked af det der er sket imellem os, og nu vil jeg bare gøre det godt igen " *Men hvem er ham drengen ?* Ser så først drengen nu som ligger på Lena.
Eragon :
Ser fra den ene til den anden, men holder opmærksomheden på Lena ,, Øhmm... Nu ved jeg godt det ikke er det rigtig tidspunkt jeg siger dette, men... Er jeg din kæreste eller ej ?!" Begynder at se vred ud *Hvem er de allesammen ?*
|
|
|
Post by lilly on Mar 19, 2007 9:35:42 GMT -5
Shemi: Bider mig i læben og kigger kort rundt.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 19, 2007 9:35:58 GMT -5
Stefan; Ser undrende på dem alle sammen Rejser mig op, ved hjælp af min stav * Hvad sker her? *
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 19, 2007 9:37:25 GMT -5
Lena; Ser forvirret rundt, lader mine øjne hvile ved Eragon i et øjeblik Men ser så ned, og bider mig lidt i læben * ... Men... Nej, han har ret ! Det ER et dårligt tidspunkt... Men.. Jeg har jo for pokker da ikke GJORT noget ! *
|
|
|
Post by Joni/Ashley on Mar 19, 2007 9:38:10 GMT -5
Luzifer: *Det regner, ??* ser på drengene ser på lena
Daichi: går
Raymon: ser på hende, .. "Jeg tror jeg går nu..." går
|
|
|
Post by lilly on Mar 19, 2007 9:39:22 GMT -5
Kigger rundt og ser Oliver "Der kommer, bananen" synger jeg drilsk.
Oliver: "Jeg er ingen banan?" siger jeg undrende til Lilly
|
|
|
Post by Joni/Ashley on Mar 19, 2007 9:39:35 GMT -5
Miley:
"jah" smiler til dem.
Ashlee:
går hen til cole "hej cody xD"
|
|