|
Post by ._. Reita ._. on Aug 11, 2007 17:00:20 GMT -5
Hellsing. Ser blot ligegyldigt på hende over brillernes kant.. Ser så igen rundt.. ^^''
D. Ser mig over skulderen, smiler skævt.. "heey ^^''"
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:04:25 GMT -5
Læser ham kort.. * damn er det det der skal gøres for at pisse ham af ? * Går mod ham.. Skubber ham, så han står klods op af træet.. Stryger ham på halsen.. forsvinder såå.
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:05:02 GMT -5
Julia: Kysser ham kort på halsen..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 11, 2007 17:07:12 GMT -5
Gyser.. *eeeeeeeeeeaw!!* Blotter så mine tænder i et ondskabsfuldt smil.. *hende tager jeg mig af næste gang.. * Tager min sølvpistol frem, og betragter dens lange skaft mv.
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:10:27 GMT -5
Ser koldt ned på ham.. "hey hey hey honny.. " synger jeg provokerende.. Får det til at lyde som om jeg står bag ham..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 11, 2007 17:12:42 GMT -5
Hellsing "gemmer du dig stadig?" griner kort mørkt.. "tænkte jeg jo nok.. " Sikre min pistol, og afsikre den igen.. *opmærksomheds krævende dulle.. hun har sikkert ingen kæreste.. forståelit nok da * Ser kort rundt efter hende over kanten af mine briller, virker helt kold overfor hendes lille 'sang' xD
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 11, 2007 17:13:21 GMT -5
D. smiler skævt..
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 11, 2007 17:14:23 GMT -5
//sååeh xD
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:16:13 GMT -5
Smiler kort.. Stiler mig så bag ham, og nakker hans pistol... Får det så til at se ud som om jeg står både foran ham og bag ham.. Forsvinder så selv, men den anden 'mig' bliver stående.. sikre den,..
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 11, 2007 17:18:36 GMT -5
Hellsing. Ryster blot på hovedet, kender det trick, er vant til at skyde personer der gør sådan.. Tager blot en kniv og kapper hovedet på den falske.. Sparker væmmende til hovedet.. "hun ser sQ stadig ligeså grim ud som dig.. prøv en gang til og se om det bliver bedre " smiler jeg ondt.. Læner mig op af træet..
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:22:56 GMT -5
Gaber mod ham.. * mister smart guy.. * " du er kedelig.. " får det til at se ud som om der står tre cloner af ham selv rundt om ham..
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 11, 2007 17:25:51 GMT -5
Ser på dem.. *company.. nice * tager så min sorte pistol, og går gennem klonerne, hen og sætter mig på en bænk..^^ "if you think I'm so good damn boring, then step out of you're hide and fight.." smiler grumt..
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:27:13 GMT -5
Ser på ham.. " as I said.. I don't really wanna touch u. !" smiler koldt..
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 11, 2007 17:29:26 GMT -5
Gaber kort.. Knækker fingre.. "du er vidst ikke den skarpeste kniv i skuffen.. " himler blot med øjnene.. "du har min pistol smartass, har du glemt det?" smiler igen ondt pg hånligt.. "men selvfølgelig.. piger ved ikke hvordan sådan en bruges.. og så er de så forfængelige.. og sarte.. de tåler intet" Tager mit sølvkors frem igen, og gnaver fortsat i det.. ^^''
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:34:00 GMT -5
GAber mod ham.. " aha ? " - sart melina .. Ohh my xD sætter mig på en gren over hans hovede.. skær mig i håndledet, og lader mit blod dryppe ned på ham.. skyder ham så derefter i skuldren.. Hopper længere op i træet..
|
|