|
Post by Alucard Hellsing on Aug 11, 2007 17:36:10 GMT -5
Smiler nådesløst.. "og efter hun endelig har taget sig sammen til faktisk at SKYDE mig.. flygter hun igen.. " Griner ondt.. Lader mine fingre på den ene hånd glide ind i min skulder, det ser ud som om jeg massere min skulder invendig, trækker så fingrende ud med kuglen og min hud heler.. Ser skuffet på min jakke.. "hm. "
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:38:03 GMT -5
griner kort.. "det er jo ikke sjovt og skyde dig når intet sker derefter.. " får mit håndled til at hele..
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 11, 2007 17:40:38 GMT -5
"du flygter lille ven.. derfor gør jeg ikke noget.. tro mig, du kommer ikke til at kede dig hvis du giver mig chancen for at få fat i dig.. " smiler meget ondt.. "men på den anden side forstår jeg dig godt.. hmhm " kommer det let grinende, og mørkt fra mig x) *amatør.. *
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:41:39 GMT -5
ser på ham.. " det var ikke det jeg mente spade.." Siger jeg ' " du kan ikke skades! det kan jeg lidt endnu.. "
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 11, 2007 17:43:15 GMT -5
"aha.. derfor man flygter?" *som om det' gjorde det meget bedre? * Griner hånligt.. "lille ven dog.. so afraid to die.. " nynner jeg kort, men provo..
|
|
|
Post by Melina Heero on Aug 11, 2007 17:45:50 GMT -5
" bean there done that.. " siger jeg koldt, og forsvinder i mørket.. // out //
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 11, 2007 17:49:12 GMT -5
//see ya Himler med øjnene.. kommer til at tænke på noget.. hun har stadig min pistol.. *I'll get that back after I've killed her.. ;D *
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 6:11:53 GMT -5
Løber rundt om mig selv og synger muntert xD "ud med kærlighed til folket.. " stopper op, da jeg bliver rundtosset, har spist for meget sukker x] Nynner dog stadig ;D
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 6:17:56 GMT -5
Kommer gående, med en svag følelse, af had.. ser lidt rundt, og smiler mod en fyr..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 6:21:47 GMT -5
Ser en der smiler.. *langt om længe en der smiler her.. hvorfor er alle så sure??* Smiler venligt igen.. ^^''
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 6:23:18 GMT -5
Høre så videre på min ipod.. " ud med kærlighed til folket.. " synger jeg kort..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 6:26:43 GMT -5
((WEEEEE ;D ;D hører den faktisk nu.. *at cykledanse * - det bad han os nemlig om da jeg så ham live.. "kom så vig, nu cykler vi!" ;D ;D )) Hører hende synge MIN dejlige sang synger blot med xD "vi sku' på tur.. mig og mine venner.. " sidder stadig på bænken xD
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 6:31:34 GMT -5
Ser mod ham og smiler sødt.. - cool guy..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 6:34:03 GMT -5
Gaber let.. ser på hende.. smiler skævt, men venligt.. *hun er da den sødeste tøs der er fundet her på stedet indtil videre.. xD * Klør mig kort i nakken, og betragter hende (ikk med nogen mening) ligger let hovedet på skrå..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 6:40:41 GMT -5
Sætter mig ned, og ser lidt rundt.. ømmer min ryg, efter mit møde med raven i gyden .. * auw !*
|
|