|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 6:43:45 GMT -5
Svinger benene op på bænken.. er ikk så hyper mere, nærmere træt? Oo'' *OMG* sidder lidt og knækker fingre.. ^^''
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 6:46:15 GMT -5
smiler sødt mod ham..
Raven: kommer koldt gående.. Smiler dog koldt.. * så skal der prøves kræfter af !* tænker jeg koldt..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 6:47:58 GMT -5
smiler venligt og mildt igen.. *hun virker da ikke særlig ond ^^''* ser en fyr længere henne, det gør han til gengæld.. prøver at skabe lidt god stemning omkring mig ^^'' Går så mod pigen med et friskt gimt i øjet.. "hejsa" smiler venligt, men dog roligt.
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 6:49:57 GMT -5
Ser roligt på fyren.. " hej da .. " siger jeg med et roligt glimt i øjet..
R: ser jessie.. smiler ondt..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 6:53:14 GMT -5
smiler let.. "hvem er du så?" læner mig lidt op af et træ over for hende.. Holder kort øje med fyren ud af øjenkrogen.. kan ikke lide ham, slet ikke det smil han har på..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 6:54:18 GMT -5
Ser roligt på ham.. " jessie madelin.. " siger jeg, og ser på ham. " og du ? " Har også godt set raven..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 6:56:38 GMT -5
Soñiardor. Kommer let travende på lusitano. stopper ham let da jeg ser nogle andre, vurdere dem gennem skyggen af min hat.. *mennesker?* sukker kort men lydløst, og stiger af ham.. holder fast i hans tøjler, kaster et blik rundt..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 6:57:29 GMT -5
"reita" svarer jeg venligt.. Ligger mærke til at hun har set den anden fyr.. "ved du hvem han er?" hentyder til ham den lidt luskede xD
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 6:58:57 GMT -5
Nikker.. " det mest dystre du finder her ud over helena.. " siger jeg nervøst.. " man ved aldrig med raven..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 7:01:59 GMT -5
Ligger let hovedet på skrå.. "helena? Raven?" klør mig kort i nakken.. "hm.. hvorfor lever folk bare ikke deres liv normalt??"
Soñiardor. Bliver stående, har altid ment at mennesker var facinerende xD betrater dem blot..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 7:08:13 GMT -5
Smiler kort..
R: ser en eller anden, og en krikke.
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 7:11:20 GMT -5
smiler let.. Gaber kort bag min håndflade..
Soñia. Ligger let hovedet på skrå af ham fyren der ser på mig? ser på ham gennem skyggen af min hat.. holder stadig fast i lusitano..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 7:14:52 GMT -5
ser rundt..
R: lader en pistol--
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 7:16:28 GMT -5
Ser kort at den der fyr lader en pistol *OMG skal der nu skydes her igen?? __ _'' * Soñia. betragter den sølvfarvede ting i hans hænder.. *hvad er det??* Lusitano. ved hvad det er, pruster og slår med forbenet.. xD
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 7:21:04 GMT -5
Jessie. " arg raven !!" siger jeg koldt, og ser mod ham..' Går koldt og ligeglad mod ham..
Raven. Ser mod jessie.. smiler koldt.. " hvad ? "
JEssie : "ikke her " siger jeg koldt..
Raven: smiler koldt.. " skal vi væde.. " skubber hende væk..
|
|