|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 7:23:09 GMT -5
Ser uroligt på pigen da han skubber til hende, rejser mig op og går hen til fyren.. *Raven? er han bøsse da? * tænker jeg kort undrende xD "slap lige af" siger jeg roligt og ser på ham.. er ligeglad med pistolen xD
Soñia. Ser på dem da de samles.. *skal vi have det lidt sjovt lusitano?* Ser pa ham..
Lusitano. Pruster kort og slår med hovedet..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 7:25:46 GMT -5
Jessie.. Ser på ham..
R: Ser på den lille fyr.. gaber kort . " du er sådan en god ting ting.. " Ser mod jessie.. " ohh my jessie. "
Je: ser lidt ned..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 7:31:46 GMT -5
Betragter ham.. *what's wrong with this guy?* Ser på jess, så på fyren.. læner mig op af et træ ved siden af dem..
Soñia. Ser mod pigen, koncentrere mig, og overtager hende så x) Får hende til at slå på ham der raven tingen xD *I love this power I've got.. *
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 7:32:51 GMT -5
Bliver styret ? R: ser på hende.. Mærker ikke en skid.. " gaaab jessie.. " skyder hende i maven..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 7:35:55 GMT -5
Ser forskækket på fyren da han skyder hende.. "Hvad har du gang i?!" Ryster på hovedet af ham, ser så på jessi. *hvorfor f*ck slår hun ham?? *
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 7:36:50 GMT -5
Soñia. Tager så kontrol over ham der Reita. x] Får ham til at sparke på tøssen xD Reita. sparker hende pigen ?? *WTF?!!*
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 7:39:27 GMT -5
Jessie.. Falder til jorden..
Raven.. Ser mod tøsen.. " hey ! " Skyder hende i hovedet..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 7:45:21 GMT -5
Ser på jess. "undskyld " hjælper hende op.. Ser så koldt mod den der må have styret (os)?? Soñia. Gisper forskrækket tager mig til hovedet, forsvinder så i den blå luft.. Dukker igen op lige bag Fyren (Raven) og besætter ham x]
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 7:52:53 GMT -5
rejser mig.. healer mig selv.. skriger kort, da det gør o-n-d-t Raven: gaber koldt, da hun besætter mig.. Giver mig selv indre smerter, men da jeg ikke kan mærke dem, får hun dem
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 7:57:12 GMT -5
Ser på dem.. *det her er for mærkeligt.. * er bare chokeret, vidste ikke mennesker ku' være SÅ onde.. Oo'' Soñia. Krummer mig sammen, og da jeg gær det gør han det ogs' xD Roder i hans hovede.. *F*UUUUUUUU*****ck!! hvordan lever han med alt det her.. har stadig ondt i hovedet, og det hjælper sQ ikke ligefrem med de indre smerter jeg pludselig får.. Tager mig til hovedet og snubler bagover.. - hvad jeg gør gør han ogs' Rejser mig fortumlet og forvirret op.. *hvad er der galt med den ting!! måske sku' man besætte enn anden ? '' Giver slip på ham, og dukker frem lige bag ham..
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 7:58:43 GMT -5
R. Ser på hende.. " hej smukke. " siger jeg sarkastisk, og skyder hende i maven igen igen....
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 8:00:52 GMT -5
Får nok af den der tingting. skubber ham væk (raven)
Soñia. tager mig til maven, hvæser ondt og dræbende.. Smiler så nådesløst, er stadig sammenkrummet, da det gør pææænt nas xD ¤stop¤ hvisker jeg så, og får ham til at stoppe og sætte sig ned ;D
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 8:04:17 GMT -5
Raven: sætter mig ned af egen fri vilje.. ser på hende.. " vil du lege mere? " afsløre ingenting..
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 12, 2007 8:08:30 GMT -5
Ser på dem.. *I'm out *
Soñia. smiler nådesløst.. "ja da" koncentrer mig meget, og får ham til at få sig selv til at lide,, - ved ikke om han føler det når han selæv gør det, eller om han også er imun overfor det' ?
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Aug 12, 2007 8:09:43 GMT -5
ser på hende.. " og du prøver lige presis på HVAD ? " siger jeg,og gaber.. får hende til lide
|
|