Bill.
L
I've forgotten who I am !!
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 14:58:53 GMT -5
"hvorfor, ??"
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 14:59:20 GMT -5
Ser op og ser hvordan Stefan ser ud *Skal jeg tage derop ?* Sidder og tænker lidt over det
|
|
Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:01:51 GMT -5
Ser bekymret ned i vandet Marie; Trækker på skuldrene ,, jeg kan bare ikke finde på noget at sige" min stemme lyder en anelse mere trodsig end jeg lige havde regnet med
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:02:43 GMT -5
Svømmer hurtigt rundt nede som et lyn *Jeg skal bare hae tilløb* Ser op og springer nærmest op på kanten og ligger der lidt
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:04:51 GMT -5
Ser forbløffet på hende * ! * Tager den så med ro igen, og sætter mig ned, med den ene fod i vandet og den anden på kanten. Lægger den ene arm ovenpå mit knæ, og ser bekymret på hende ,, Er der noget galt? "
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:07:31 GMT -5
(Hun er oppe på kanten ) Rejser mig lidt op så jeg sidder Ser kort på ham og ser så væk ,, Ja, jeg mistede... mistede..." Kan næsten ikke få det sagt ,, Min kæreste..." Ser ned og kan ikke få mine tårer væk
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:10:04 GMT -5
(Det ved jeg, men han stod op, og satte sig så ved siden af hende - SELVOM han nok er blevet lidt våd i bagen ^^ hihi)
* Hmm... Ikke' godt. Kærestesorger og problemer * Tager blidt fat om hendes ansigt og får hende til at se op, fjerner blidt tårerne og ser bekymret på hende ,, Hvad skete der? " spørg jeg bekymret og nysg.
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:12:07 GMT -5
Ryster på hovedet ,, Jeg ved det ikke, jeg så bare hans gravsten på kirkegården " Ser op på ham og nyder hans rolige berøring ,, Og du minder meget om ham " Lukker mine øjne men jeg vil helst gerne undgå at se ham i øjnene
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:14:16 GMT -5
Kan ikke lade være med at lave et slags overrasket grin ,, Det tror jeg nu ikk' " Fjerner blidt en forvildet hårlok væk fra hendes ansigt ,, Vil 'u ikk' nok se på mig? " spørg' jeg roligt, men bekymret
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 15:14:52 GMT -5
"okay, .." trækker på skuldrene
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:17:54 GMT -5
Ser så på ham men har stadig lukkede ,, Jeg forstår bare ikke hvordan han bare sådan kan være død " Åbner mine øjne *Han prøver jo bare at hjælpe Galleria !*
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:20:00 GMT -5
Ser hende i øjnene, men slår blikket ned * Nu er det vidst min tur til ikke at ville se HENDE i øjnene ... * Marie; Ser bare på ham
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 15:20:44 GMT -5
har ikk nogen situationsfornæmmelse da jeg begynder at kede mig, og løber hen til stefan og hende pigen, råber: #HALLO, WIE BIST DU ZUR NACHT STEFAN?# og skubber ham i med tøj på, derefterg glider jeg og ryger selv i (med tøj og sko og det hele)
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:24:20 GMT -5
Ser forskrækket ud og ser ned på dem *Hvad skal jeg sige ?!*
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:24:40 GMT -5
* SHIT ! * Svømmer febrilskt opad, mod luften, sprutter vand ud af munden (og lungerne), da jeg når vandet eftersom jeg fik vand galt i halsen da jeg faldt i vandet. Får med besvær svømmet mig hen mod kanten Marie; Ser forskrækket mod Bill og de andre * What the hell..? *
|
|