|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:26:39 GMT -5
Ligger min ene hånd på hans hånd ,, Er du okay ? " Ser forskrækket ud og glemmer helt mine kærestesorger *Bare der ikke skete ham noget !*
|
|
Bill.
L
I've forgotten who I am !!
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 15:26:50 GMT -5
(boller fra koberg, !!)
svømmer ind til kanten og holder fat har ingen idé om at komme op, eftersom det nok er vildt koldt når mit tøj nu er vådt?
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 15:28:36 GMT -5
ser på hende pigen "OH-, das war kalt!"
|
|
Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:29:23 GMT -5
Nikker, lettere fortumlet Får med besvær hevet mig op igen, hoster det sidste vand op Ser mod ham som smed mig i vandet * BILL ! * Går helt hen til kanten igen ,, Hva' fa'en lau'r 'u ! " spørg' jeg vredt, men kan stadig holde vreden langt nok nede til at mine hænder kun gløder en smule
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:30:12 GMT -5
Ser undrende på ham ,, Undskyld men jeg kan ikke forstå dig ? " Ser igen på Stefan *Bare han ikke bliver for sur*
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:30:14 GMT -5
Marie; Går hen til de andre, og ser på Bill Står og ser fra den ene til den anden *??*
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 15:31:16 GMT -5
"möglicherweise sollte ich Haupt erhalten und finde irgendeinen anderen nahe? und Schuhe" siger jeg lidt for mig selv uden at se på stefan, selv om jeg godt hørte ham
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:32:09 GMT -5
Ser på Stefan ,, Rolig Stefan !" Min hale bliver til Ben Rejser mig op og ser på dem begge
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:33:51 GMT -5
Himler vredt med øjnene, men lægger - så godt jeg nu kan - en dæmper på min vrede Ser mig istedet rundt efter et eller andet man ville kunne sætte ild til, så jeg kunne tørre mit tøj - og ikke mindst mig selv Tænker mig lidt om, og går hen til en bænk, tager min trøje af og lægger den på bænken. Tager så mine knive frem, og lægger dem også på bænken. Ser over mod Galleria, og ved ikke helt hvad jeg nu skal stille op.
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:34:31 GMT -5
Marie; Står og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre *??*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:35:46 GMT -5
Ser på dem begge *Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det, men en ting ved jeg... Stefan har temperemant ?!* Står og ser på dem begge på næsten samme tid
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 15:37:30 GMT -5
hiver mig op, og sætter mig på kanten er gået helt kold med mit engelsk "Traurig, ich nicht zwar, daß du einer von denen dort könntest nicht etwas Spaß nehmen warst,-" sige jeg til stefan
(kommer om lidt, skal lige se noget)
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:37:41 GMT -5
Trækker på skuldrene og ser mig igen om. Sukker, og lukker øjnene. Koncentrerer mig om at få ild til at omkranse mine hænder Åbner øjnene igen, og smiler lidt for mig selv, da det rent faktisk lykkedes
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:40:09 GMT -5
Ryster på hovedet af dem begge *Det var ikke lige det jeg havde brug for nu !* Ser lidt på drengen ,, I can't understand you ? " Siger jeg så til drengen på engelsk
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:41:34 GMT -5
Står og beundrer ilden, lidt, tager mig så sammen, og begynder ligeså stille at tørre alting Bla. Mine knive, så de ikke ruster
|
|