|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:51:10 GMT -5
Ser fra den ene til den anden og fjerner de sidste tårer *Hvorfor skulle han lige snakke tysk ham drengen og hvorfor minder Stefan så meget om min gamle kæreste ?*
|
|
Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 15:54:53 GMT -5
'Slukker' ilden omkring mine hænder Tager min nu tørre trøje hen over skulderen og samler mine knive sammen. Går over til Galleria, imens jeg gemmer mine knive væk Smiler undskyldende, men uden synderlig meget glæde
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 15:58:34 GMT -5
Skæver kort og ser ham i øjnene *Han ser så... Undskyldende ud ?*
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 16:00:23 GMT -5
Ser på hende med bekymret mine, og gemmer omhyggeligt den sidste kniv væk * Hvis ham dér kæresten hun havde, virkeligt minder så meget om mig, må han havde været tyv. Det er så meget en del af mig, at det er i min personlighed... ... *
|
|
Bill.
L
I've forgotten who I am !!
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 16:02:28 GMT -5
(sandra, de bor i USA, når de snakker, snakker de engelsk/amerikansk, vi skriver bare på dansk, )
"was? " ser på pigen
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 16:03:55 GMT -5
Marie; Har stille set på det hele. Ser nu uforstående på Bill
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 16:04:25 GMT -5
(Okay...)
,, Jeg forstår dig ikke ? " Siger jeg og håber han forstod det *Gad vide hvem han er ?* Ser så på Stefan igen
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 16:05:33 GMT -5
Ser på Bill ,, Har jeg ikk' før sagt, 'u ikk' kommer langt me'et, Bill? " Ser spørgende på ham, men roligt Har fået min afslappede ro tilbage...
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 16:07:00 GMT -5
trækker uforstående på skuldrene regnede jo ikk med selv at ryge i vandet, og fik et chok da jeg gled og røg i så mit engelsk helt forsvandt "Ich nicht verstehe dich. I keine von dir sprechen Deutsches?" ser lidt forvirret rundt, skiftevis på de tre
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 16:07:59 GMT -5
Ser uforstående på ham ,, Han er da helt fra 'en nu " mumler jeg
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 16:08:43 GMT -5
Marie; Ser uforstående fra den ene til den anden, har lyst til at stampe i jorden og råbe et eller andet
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Mar 2, 2007 16:11:01 GMT -5
"traurig über das vorher, .." siger jeg stille til stefan, selv om jeg godt er klar over han ikk fatter det, men kan simpelthen ikk huske noget som helst engelsk
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 16:12:21 GMT -5
,, Jeg fatter det altså ikk' " si'r jeg og trækker på skuldrene - Ka' jo ikk' andet end engelsk !!
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 2, 2007 16:12:28 GMT -5
(Man siger : Ich nicht verstehe dich ? Og det andet er mærkeligt sammensat ? Men ellers er det okay skrevet ) Ser på dem begge ,, Ich nicht sprechen Deutsh und kannst du nicht sprechen (Engelsk - Kunne ikke lige huske hvad det hedder på Tysk Men oversat for kat : Jeg taler ikke tysk og kan du ikke snakke engelsk ?)
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 2, 2007 16:14:09 GMT -5
(Tarker Sandy !) Ser undrende på Galleria ,, Ka' du nu også tale det sprog? " Marie; Stamper hårdt i jorden, føler mig totalt fortabt her
|
|