|
Post by Alucard Hellsing on Aug 7, 2007 17:38:25 GMT -5
Kommer tungt gående, er igang med at kvæle en person x3 Ser kort ud over kanten af mine briller, mod poolen.. ¤jeg har det perfekte sted til dig lille du¤ hvisler jeg dræbende, og knækker nakken på hende.. slæber hende mod poolens kant, og får hende skubbet i.. ¤til afskrækkelse for andre¤ Børster mine hænder af og kaster så et ligegyldigt blik rundt..
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 7, 2007 17:40:25 GMT -5
Hiver mit sølvkors frem fra min inderlomme, og begynder at gnave lidt i det x) - blotter mine tænder i et djævelskt smil, *hm. ingen andre?* Knækker kort med nakken.. *min tid er i det mindste ikke spildt her.. * Vender mig om, og forsvinder så ind i mørket igen.. x3
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 7, 2007 17:52:30 GMT -5
//OUT Oo''
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 10:41:54 GMT -5
Kommer tungt gående.. Ser mig let rundt ud over kanten af mine briller.. Gnaver som sædvanligt på mit sølvkors x)
|
|
|
Post by Alexandra on Aug 9, 2007 10:45:14 GMT -5
Kom langsomt gående, nej jeg havde under ingen omstændigheder tænkt mig at bade.. Jeg hadede mig selv i både badedragt og bikini. Jeg sukkede kort valgte at sætte mig ned, længst væk fra polen.
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 10:49:36 GMT -5
Mit blik fanger en pige lidt længere henne.. Stopper med at gnave i mit kors og betragter hende nu med korset siddende fast mellem min spidse hjørnetand, og en kindtand..
|
|
|
Post by Alexandra on Aug 9, 2007 10:51:49 GMT -5
Jeg har ikke lagt mærke til manden og sidder bare og piller ved min trøje. Sukker kort og lægger hovedet en anelse på skrå, stryger blidt mit ene lår, trækker benende til mig og sætter mig i skrædderstilling.
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 10:55:36 GMT -5
Blotter ine tænder i et ondt smil.. Forvandler mig til en flok flagermus, og kommer til syne igen lige bag hende.. ^^'' "hmhm" kommer det lavt, mørkt, og let grinende fra mig.. Ligger mit sølvkors tilbage i min inderlomme..
|
|
|
Post by Alexandra on Aug 9, 2007 10:57:48 GMT -5
Det gipper ig mig og jeg flyver op at stå, mens jeg giver et halvkvalt skrig fra mig, vender mig hurtigt om ,,Hvor... Hvor kom du fra?" Jeg ser mig omkring, jeg syntes ikke at have bemærket ham... og måske var jeg bare uopmærksom.
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 11:00:05 GMT -5
"lige lugt fra helvede" hvisler jeg med et blegt, og dog meget ondt smil, der blotter mine sylespidse tænder '' Trækker roligt min sølvpistol frem fra en anden inderlomme i min frakke.. - en lang sølvfarvet skønhed, med et træskaft.. ^^''
|
|
|
Post by Alexandra on Aug 9, 2007 11:03:19 GMT -5
Min mund åbnes hvidt op da jeg ser pistolen og jeg bliver pludselig mundlam, kan ikke finde ud af hvad jeg skal sige og det er kun nogle små kvækkende støn af rædsel der undslipper mine læber.
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 11:05:00 GMT -5
Ligger let hovedet på skrå.. Smiler bredere og mere ondt, da hun virker bange.. *hende skal der ikke gøres meget ved før jeg kan bide hende x)*
|
|
|
Post by Alexandra on Aug 9, 2007 11:07:04 GMT -5
*Alex... Få din mund på geled og ret dig op...* Jeg retter langsomt ryggen op og lukker munden i, selvom min vejrtrækning nu blev hurtiger, af anstrengelser for ikke pludselig at skrige om hjælp.
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 11:11:34 GMT -5
Griner kort ondt, men næsten lydløst. Går tættere på hende, ser på hende med et dræbende blik over kanten af mine briller, tager fat i hendes arm, efter at have ladet pistolen x)
|
|
|
Post by Alexandra on Aug 9, 2007 11:14:16 GMT -5
,,Ihh.." Kommer det fra mig da han tager fat i min arm og jeg lukker øjnene hurtigt i. ,,Lad være med at skyde mig!" Udbrøder jeg hviskende og klemmer øjnene hårdere sammen.
|
|