|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 14:45:26 GMT -5
Kommer IGEN tungt gående.. Ved ikke rigtig hvad jeg gør her.. måske håber jeg på at finde et nyt offer? *pigens blod smagte heller ikke ligefrem godt.. * Ser mørkt rundt ud over kanten af mine briller, gnaver i mit sølvkors x)
|
|
|
Post by Mikkel on Aug 9, 2007 14:58:49 GMT -5
Kommer vadende, uvidende om hvor jeg er _ __' Ser kort rundt og skimter en eller anden idiot, med harry-potter briller... eller noget... Tænder en smøg og tager et hiv af den, ser rundt imens.
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 15:01:14 GMT -5
Knækker kort med nakken, mit blik lander koldt på en fyr.. *hvad er det for et skravl?? * Lader mit sølvkors sidde 'i klemme' mellem min spidse hjørnetand, og min kindtand, mens jeg betragter ham..
|
|
Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Aug 9, 2007 15:05:52 GMT -5
Kommer gående imens jeg ser lidt rundt. Er totalt i et underligt humør. Piller ved et armbånd jeg har om håndleddet ö?
|
|
|
Post by Mikkel on Aug 9, 2007 15:10:32 GMT -5
( underligt det er om håndleddet (: )
Hæver et bryn og ser på... Dijon tingen, eller noget. Ser så på ham den Creepy tingest igen. Fnyser bare irreterret og tager endnu et hiv af smøgen.
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 9, 2007 15:11:44 GMT -5
( Jaer ik'ås ö? ) Tænder en smøg- havde ellers lovet mig selv at stoppe
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 15:13:36 GMT -5
Ser en pige.. Blotter mine sylespidse tænder i et ondt smil.. *hvem først..? * Tænker jeg dystert.. x) (( nej hvor hyggeligt.. et armbånd om håndledet.. xD ))
|
|
|
Post by Mikkel on Aug 9, 2007 15:13:49 GMT -5
( Joo.. )
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 15:15:56 GMT -5
(O_______O'' )
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 9, 2007 15:19:55 GMT -5
( haha xD .. jeg kan ikke huske hvad det overhovedet var jeg skrev.. ) Nynner roligt og går langs poolens kant, selvom jeg ikke kan tåle eller fordrage vand som det. TÆNK LIGE PÅ ALLE DE PAT'BØRN DER PISSER I DET?!!!
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 15:27:43 GMT -5
Skjuler et gab bag min håndflade.. Betragter tøsen med et ondt blik, derefter drengen.. - har svært ved at beslutte mig xD
|
|
|
Post by Mikkel on Aug 9, 2007 15:30:48 GMT -5
( Jeg sover.. ) Følger dem skiftevis med blikket, i smug. Smider så skodet af Cigarretten ned i vandet ^^' Ser kort rundt.
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 9, 2007 15:31:48 GMT -5
Ser over mod en fyr ~_~'( Helsing kort.. halløj.. ) ,, take a picture, it last longer! '' vrisser jeg bare kort. Inhalere af min smøg og nyder det.. (:
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 9, 2007 15:33:39 GMT -5
*Jeg har allerede besluttet mig* Tager min sølvpistol frem fra min inderlomme, og skyder pigen i hovedet x) Tager så mit sølvkors, og putter det i min inderlomme.. Går så tungt mod pigen med mine tænder blottede i et ondt smil ^^''
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 9, 2007 15:38:04 GMT -5
,, oh shit! '' udbryder jeg og er ved at falde i poolen ' bakker lidt og falder kort på røven. bander galt og rejser mig igen. Svager lidt ' ,, motherfucker >< ''
|
|