|
Post by Christian on Jul 9, 2007 10:05:06 GMT -5
(ok )
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 8:42:30 GMT -5
man kan stille høre mine fodtrin idet jeg træder på det bløde sand som giver en knasende lyd fra sig.. jeg stryger mit sorte pandehår væk fra mine øjne og ordner lidt på det lysserrøde spænde som sidder i mit hår.. et kort suk udslipper mine læber og jeg kigger ned på mine nye sko med et skævt lille smil, jeg hæver roligt min hånd op til min hals hvor der er snoet en masse af halskæder. endu et dybt suk udslipper roligt mine læber og jeg sætter mig med et bump ned i sandet og kigger ud på havet som roligt skylles op over sandet.
|
|
|
Post by Kizuki ~ Deni on Jan 4, 2008 9:59:32 GMT -5
Kommer langsomt gående hen af stranden. Ved vandet og sandets skillepunkt. Smiler svagt og lidt for mig selv mens jeg piller lidt ved en af de fletninger som hænger på hver side af min skulder. Om min hals hænger en snor som føre til en MP4 og ellers bare to-tre halskæder. Smiler kort kækt da min ynglingssang kommer på og begynder at nynne med.
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 10:04:18 GMT -5
jeg kigger roligt op , mens min ene hånd piller ved mine mange halvskæder som sidder om mig hals... jeg kan godt høre fodtin lidt væk men jeg er for doven til at kigge derover.. jeg lyner min sweather op med et kort suk og kigger roligt ligeud.. tilsidst kigger jeg hen mod pigen som kommer gående og ligger roligt mit hoved på skrå , og mit pandehår stryges ind over mine øjne,...
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
Nobody is perfect ! I'm Nobody!
|
Post by Paris Hilton on Jan 4, 2008 10:17:01 GMT -5
(( fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk OO' hilsen raven <______< ))
|
|
|
Post by Kizuki ~ Deni on Jan 4, 2008 10:26:28 GMT -5
Ser på en som ligger i sandet, smiler kort lidt og går roligt videre af strandkanten hvilket føre mig tættere på ham ö Piller fortsat ved den ene fletning og lytter roligt til musikken. ( WTF .. Spammehoved x'D BeniZakura: I gotta kill you, you fucking Bastards X3~~! *giggles* Han er som en terrier.. Men er opkaldt efter en Kamphund x'D )
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 10:29:56 GMT -5
kigger på hende da hun langsomt kommer tættere på mig.. da hun kun er en smule væk fra mig siger jeg roligt; "hej..." ligger mit hoved på skrå med et lille og imødkommende smil.... jeg betragter lidt pigen og smiler så roligt...
|
|
|
Post by Kizuki ~ Deni on Jan 4, 2008 10:36:05 GMT -5
Smiler lidt da jeg sagtens kan høre ham selvom jeg høre musik ,, Hellow X3~ " Smiler svagt og kært og stopper op og ser på ham ^^
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 10:38:32 GMT -5
smiler til hende og lader min hånd som piller ved halvskæden glide ned i det bløde sand og kigger på hende, rejser mig så og rækker min hånd hen mod hende "Damian" mumler jeg med et smil og ligger mit hoved blidt på skrå..
|
|
|
Post by Kizuki ~ Deni on Jan 4, 2008 10:46:11 GMT -5
Følger ham med blikket. Vender mig ordenligt mod ham og tager hans hånd ,, Kizuki Nazahara til tjeneste ;D " Kommer det kækt fra hende inden hun slipper hans hånd igen med et kækt smil ^^
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 10:49:10 GMT -5
giver hendes hånd et blidt klem og slipepr derefter hendes hånd "rart at møde dig" mumler jeg og kigger på hende med et roligt smil... giver et kort suk fra mig og læner mig op af en stor sten bag mig og begraver mine hender ne di mine lommer og betragter Kizuki med et skævt smil..
|
|
|
Post by Kizuki ~ Deni on Jan 4, 2008 11:04:11 GMT -5
,, hmm .. Det får vi jo at se >^< " Slukker for MP4'eren og ligger derefter armene over kors og ser på ham. Han virker meget... Trist? ,, Un' ö? Er du i dårligt humør? " *-eller er du altid en stenet person at være sammen med -_-*
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 11:07:15 GMT -5
kigger på hende og griner så muntert "nææh!" siger jeg og ryster på mit hoved "jeg havde bare en lidt dårlig dag" siger jeg med et stort smil og kigger på hende , drejer kort en rundte om mig selv og smiler stort og muntert...
|
|
|
Post by Kizuki ~ Deni on Jan 4, 2008 11:18:08 GMT -5
,, Wooow humørsvingninger .. " kommer det mumlende fra mig x'D Kommer så bare med et kort kækt grin ,, Jamen okey da X3~~ Det skal der vel også være plads til? "
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 11:21:04 GMT -5
griner og nikker bestemt " Yeeep!" kigger på hende og griner endu engang kort "men jeg kan også være andet hvis det er ?" smiler stort "bare sig til !" siger jeg med et stort smil og ligger mit hoved på skrå...
|
|